BasBQ
Beef en Steak

barbecook rookovens

Ik heb zelf zo'n ding gehad van vrienden voor mn verjaardag. Ben er nu al over uit dat dit ding over een jaar vervangen gaat worden door een BGE. Kan bevestigen dat het idd van pisbakkenstaal is en niet goed sluit. Het lastig is dat de onderkant open is en de thermometer 20-30 graden afwijkt van de daadwerkelijke temperatuur :D

Desalniettemin ben ik er heel erg blij mee. Heb mn BBQ hobby weer helemaal terug gevonden en er gerechten op gemaakt die ik anders nooit van mijn schoorsteentje had kunnen halen. Ondanks de vele gebreken is het echt wel mogelijk om er heerlijke stukken vlees op klaar te maken. Een gegeven paard mag je natuurlijk niet in de bek kijken (of moet je in je bek stoppen) Maar het hebben van dit ding is voor mij iig de doorslag om daadwerkelijk door te sparen voor een echt mooie Q wat anders misschien wel nooit was gebeurt. En ach een jaartje zal die het nog wel uithouden gok ik
 
it's the cook, not the cooker  ;)
 
Nou het is me allemaal duidelijk nu :)
Gisteren mijn zwager getrakteerd op heerlijke kippenpootjes van mijn webertje
Het ging misschien wat sneller dan bij jullie low and slow, maar het recept was van iemand van het genoodschap, gemarineerd in kokosmelk en heel veel knoflook

Wil ook wel eens wat posten, moet alleen even kijken hoe dat gaat ;)
 
miep zei:
Nou het is me allemaal duidelijk nu :)
Gisteren mijn zwager getrakteerd op heerlijke kippenpootjes van mijn webertje
Het ging misschien wat sneller dan bij jullie low and slow, maar het recept was van iemand van het genoodschap, gemarineerd in kokosmelk en heel veel knoflook

Wil ook wel eens wat posten, moet alleen even kijken hoe dat gaat ;)

bij mij gaan de kippe poten ook niet op de WSM hoor vind ze op de OTP veel lekkerder  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan