BasBQ
Beef en Steak

BAM!!! DanBras sateh recept nu award winning

Gefeliciteerd ga hem morgen ook maken heb de marinade al gemaakt en het vlees in een ziplock zak gedaan  :)
 
En nog een award: second place ?International Home Cooking? op de Jack Daniel?s Invitational door Richard0501 en Zonnebloem van de Vliegende Hollander BBQ team!  :D :D
 
Is ook  :) SUPER LEKKER :) !
 
Ceriel zei:
En nog een award: second place ?International Home Cooking? op de Jack Daniel?s Invitational door Richard0501 en Zonnebloem van de Vliegende Hollander BBQ team!  :D :D

<:p
 
Goed gedaan BBQ maatje! Indo power reikt ver, goed om te zien dat veel mensen van je sateh genieten en het zelf ook maken.
 
Holy crap......  :-O
DanBras sateh een 2e plaats op de Jack Daniels World Championship Invitational BBQ, gemaakt en ingeleverd door de Vliegende Hollander. Wow....wat een mooie prestatie  B-)
 
Update:
Pppfff......kan het nog steeds niet geloven!! B-)
In de eerste post de informatie toegevoegd over het resultaat van De Vliegende Hollander bij The Jack 2017 met een linkje naar hun verslag op FB.
 
Kijk dat zijn nog eens mooie prestaties, van harte gefeliciteerd!
 
Ik ben trots dat ik in dit gezelschap mag verkeren en durf bijna de stelling in te nemen dat DanBras een begrip begint te worden nationaal maar als "we" zo doorgaan ook internationaal!

Ik stem voor om DanBras naast MOINKs op de "must-have-done" lijst te zetten voor alle BBQ'ers  :-O
 
Leuk voorstel.
Maar ............. waar vind ik die lijst?  :D
 
DanBras zei:
Holy crap......  :-O
DanBras sateh een 2e plaats op de Jack Daniels World Championship Invitational BBQ, gemaakt en ingeleverd door de Vliegende Hollander. Wow....wat een mooie prestatie  B-)

Hadden 17 stokjes gemaakt, waarvan er negen op de plank naar de jury zijn gegaan. Zelf heb ik er 5 genomen....  :D :D :D  man wat waren ze lekker.
 
Goed bezig geweest, ondanks dat het weer tegen gezeten heeft.
Mooi resultaat ook behaald.
Gefeliciteerd.
 
richard0501 zei:
Hadden 17 stokjes gemaakt, waarvan er negen op de plank naar de jury zijn gegaan. Zelf heb ik er 5 genomen....  :D :D :D  man wat waren ze lekker.
Dus Irene heeft er 'maar' 3 gekregen......ohoh  ;)
 
richard0501 zei:
iemand moest toch ruimte houden om de main 4 te proeven....
Haha....dat is waar  ;)
 
Gefeliciteerd met awards die je recept heeft gewonne. Zelf ook al een paar keer gemaakt.
En natuurlijk ook de winnende teams gefeliciteerd
 
Dit is wel echt tof hoor Danny. Ik heb het recept ook met regelmaat bij cateringklusjes gemaakt en het valt elke keer weer goed in de smaak. Het is ??n van de blijvertjes die het BBQ genootschap heeft opgeleverd.
Ik lever de stokjes meestal gelakt met Bango, een zoete ketjap, ipv satesaus. Ook erg lekker.
Deze gaan we nog heeeeel, heeeel, heeel lang maken :)
 
Roel heeft zijn 1e prijs gewonnen met de sateh met een ketjapsaus ipv pindasaus, dus dat is zeker ook een goede combinatie
 
Danny,

Gefeliciteerd met dit wereldwijde succes!
De eerst keer dat ik sat? maakte volgens jouw recept was is ik de held!
Ik maak ze vaak in 2 variaties, kip of varken.
Leuk is dan vooral de verschillende voorkeuren die mensen hebben voor de kip of varken variant.

Dus dank daarvoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan