BasBQ
Beef en Steak

Bacon! (walchers)

Spannend!
 
absoluut! als vleesch klaar is, heb ik niet veel geduld meer en wil ik het proeven. Nog even laten afkoelen. Jammer dat het niet gesneden kan worden! (kan wel, maar dan kan ik morgen niet komen), dus dan maar dikke plakken en morgen iets voor jullie meenemen denk ik ;)
 
Even licht aanvriezen helpt onwijs bij het snijden. Kun je vrij dunne plakjes maken.
 
wij hebben een overkapping in de tuin van 3,5 x 5,5 met heatertjes eronder dus weer heeft geen invloed ;) merkte wel dat de WSM flink aan het stoken was om de 110 te behouden
 
Geloof mij Big-T, als ik zeg het is het wachten waard hoor  :)
Ziet er geweldig uit, en zo smaakt het straks ook.

Ik vind het de koning van de Bacons.  :)

Mac
 
Ziet er erg lekker uit, ga ik ook eens doen. Weet (dankzij Mac) dat het erg, erg lekker is :D
 
:p Honger!!!!!
 
Lekker, krijg trek. Ben erg benieuwd naar de smaak. Ik ga deze ook eens proberen, ik ben nog steeds op zoek naar Zeeuws spek zoals je dat bij de slager haalt en het is me nog niet gelukt om dat te kopieren al ben ik er wel dicht bij geweest.
 
en hier dan het resultaat:

foto2-4-1.jpg
 
JohanD zei:
Lekker, krijg trek. Ben erg benieuwd naar de smaak. Ik ga deze ook eens proberen, ik ben nog steeds op zoek naar Zeeuws spek zoals je dat bij de slager haalt en het is me nog niet gelukt om dat te kopieren al ben ik er wel dicht bij geweest.

Dan moet je dit zeker eens maken Johan (dit eenmaal zelf bereidt, had zo bij de slager vandaan kunnen zijn gekomen) :)

Big-T, en wat vind je er van ?

Mac
 
Heer-lijk! Zal morgen wat meenemen!
 
Mooi man!
 
Terug
Bovenaan Onderaan