BasBQ
Beef en Steak

Bacon Potato Wedges!

 
 
 

NasQ

Gemarineerd
Berichten
1.205
IMG_8543-IG-Timeline.jpg


Hallo iedereen!

Afgelopen weekend is de video van de Bacon Potato Wedges online gekomen, deze makkelijke en eenvoudige snack is makkelijk om te maken en vooral.. Erg lekker!
Het leukste wat ik ervan vind is dat je er mee kan variëren... Voeg kaas toe of gebruik verschillende dipsauzen.

Ingrediënten​

  • 1 zak Potato Wedges
  • 2 pakjes Ontbijtspek in drieën gedeeld
  • 2 eetlepels NasQ Pork rub

Voor de BBQ dipsaus​

  • 3 eetlepels Noskos The Original BBQ Saus
  • 3 eetlepels Tomatenketchup
  • 20 ml Appelsap
  • 1 theelepel NasQ Pork rub

Instructies​

  • Haal de potato wedges uit ze zak en snij de ontbijtspek in drieën.
  • Rol de Potato Wedges in de ontbijtspek, druk deze stevig aan en leg ze in een schaal
  • Als je daarmee klaar bent bestrooi je de Bacon Potato Wedges met de NasQ Pork rub naar smaak.
  • Steek de BBQ aan en stel deze in op 170 – 180 graden indirect
  • Leg de Bacon Potato Wedges op het rooster en laat ze lekker wat rook pakken. Kies voor appel of kers rookhout, mocht je deze willen toevoegen.
  • Ondertussen meng je de ingrediënten voor de saus en roer je deze goed door elkaar. Ik heb gebruik gemaakt van mijn emaille kop, maar een gietijzer pannetje kan ook gewoon.
  • Na 20 minuten kijk je even hoe het ervoor staat met de Bacon Potato Wedges en zet je de BBQ saus erbij op om nog even 10 minuten warm te laten worden
  • Na in totaal 30 minuten is alles klaar en kun je alles eraf halen. Serveer de Bacon Potato Wedges samen met de saus, zodat jij of je gasten lekker kunnen dippen.

Link naar de video:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi recept Marcel. Bedankt voor het delen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Lekker man!

Gaan we ook eens maken. 😋
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Die zien er gruwelijk lekker uit!
Deze dus maar toegevoegd aan mijn To-Q-lijst
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Dit ziet er lekker uit.
Altijd goed voor de borreltafel. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Leuk een verassend aardappel recept en mooi dat er veel kanten mee op kan. Gaan we zeker binnenkort maken Marcel!
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Mooie upgrade van de wedges op deze manier. Ik vind alleen de aardappeltjes uit die kant en klaar zakken vaak relatief hard blijven, was dat hier ook bij of worden ze wel lekker zacht van binnen?
 
  • Leuk
Waarderingen: NasQ
Terug
Bovenaan Onderaan