BasBQ
Beef en Steak

Bacon experimentje

Genoeg plakjes voor de pannekoeken en omeletten de komende tijd!! Het lijkt best wat, maar is echt zo weg ben ik bang.

Met pijn in mijn hart mijn zwager vandaag 2 mooie stukken meegegeven, altijd leuk om te delen (althans zegt mijn vrouw).

2 mooie borrelstukjes nog even vacuüm getrokken voor later en uiteraard een klein borrelplankje voor de test, en uiteraard vergezeld door een biertje!

Moet zeggen dat die Maple variant zo koud en geniaal is en ik denk echt oprecht dat die whisky wel wat gedaan heeft. Vind het moeilijk te beschrijven, maar veel verschillende smaak lagen!!
De "normale" is gewoon goed, ja die is eigenlijk ook gewoon goed...haha..maar zo voor de borrel ga ik voor de whisky/bacon.

Van de week eens Pig Candy uitproberen. Kijken wat me dochter daar van vindt.

Top dit...Bacon!!

80ca621d7cc6a1d4618884fed04a1ae6.jpg
4d5fe6fef589bb0815af3788408f33aa.jpg
cc67d2821d074c2b628fc7eca61b934b.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
ziet er goed uit ! de komende tijd kan je voorruit en ben je voorlopig ook nog wel even bezig met je loopsessie om de balans te houden !
 
Ik ben ook opzoek naar die droog rekjes, het liefst kleintjes ter grote van a5’je ofzo. Dus als je nog iets tegenkomt, dan hoor ik het graag.

je bacon ziet er echt waan-zin-zig uit! Mooi verslag, top!!
 
Tuurlijk man, lekker met whisky (bourbon) en maple syrup, dat is hier echt favoriet!

Voor onder eitjes en pannekoeken is 'normale' bacon wel wat praktischer omdat deze met maple syrup best wel plakkerig is in de pan bij het uitbakken. Geniet ervan kerel, het leven is goed.
 
Ik ben ook opzoek naar die droog rekjes, het liefst kleintjes ter grote van a5’je ofzo. Dus als je nog iets tegenkomt, dan hoor ik het graag.

je bacon ziet er echt waan-zin-zig uit! Mooi verslag, top!!
Staan die niet genoeg op Ali?
 
Staan die niet genoeg op Ali?
Persoonlijk zou ik daar wat voorzichtig mee zijn mbt voedselveiligheid. Je hebt geen idee welke grondstoffen er gebruikt zijn. Alles wat voor voedsel gebruikt wordt, moet in eu bepaalde keuringen doorstaan.
 
Wat een heerlijke bacon. Het water loopt me in de mond. Tijd om weer eens bacon te gaan maken
 
Persoonlijk zou ik daar wat voorzichtig mee zijn mbt voedselveiligheid. Je hebt geen idee welke grondstoffen er gebruikt zijn. Alles wat voor voedsel gebruikt wordt, moet in eu bepaalde keuringen doorstaan.
Ik denk dat dat effect op je gezondheid enigszins verwaarloosbaar is in vergelijk met alle uren die we doorbrengen boven een dampende, walmende, rokende q, een picanha affakkelen, de donkerbruine vlekken op korst van de pizza op 350 graden. Risico=kans x gevolg
 
Terug
Bovenaan Onderaan