In verband met bacon day maar “taartje” gemaakt.
De ingrediënten
Omdat m’n vriendin met d’r broer effe naar haar huis was gegaan kwam alles op mij aan dit keer. Dat was janken
Gehakt gemengd met de eieren en de Noskos beef kruiden. Dacht laat ik er voor de lol ook eens wat cheddar kaas en een gevonden ui door doen. Daar was het janken van, moest nu zelf de ui snijden
Skillet van een laagje olie voorzien zodat het bakpapier bleef liggen. Hierna vanuit het midden de ontbijtspek naar buien leggen, gehakt erop gevolgd door de aardappelschijfjes. Hierna gebrokkelde Viking bleu (maar 1 gebruikt) en deze afgedekt met de worteltjes en doperwten. Nog een laagje cheddar kaas
Hierna het geheel afdekken met de spek.
De Q was ondertussen op 160 graden gekomen, kon het het rooster op.
Wel een deksel erop om overkoken te voorkomen
Oh nee, om ervoor te zorgen dat de spek niet gaat krullen.
Tot over 5 kwartier.
Terug de keuken in pppppppffffffffttttttttttt.
Heb’t niet makkelijk in m’n eentje

Sausje maken
Gelukt.
De 5 kwartier waren om. Tijd om het deksel erachter halen er Jack Daniel’s saus erover te smeren en nog een kwartiertje te laten staan.
We konden aan tafel
Omdat het “ ongecontroleerd” op het bord kwam maar effe een doorsnede in de pan gemaakt
Wat sla erbij en met z’n 3e het pannetje leeg gekregen
Het heeft gesmaakt.
De ingrediënten
Omdat m’n vriendin met d’r broer effe naar haar huis was gegaan kwam alles op mij aan dit keer. Dat was janken

Gehakt gemengd met de eieren en de Noskos beef kruiden. Dacht laat ik er voor de lol ook eens wat cheddar kaas en een gevonden ui door doen. Daar was het janken van, moest nu zelf de ui snijden

Skillet van een laagje olie voorzien zodat het bakpapier bleef liggen. Hierna vanuit het midden de ontbijtspek naar buien leggen, gehakt erop gevolgd door de aardappelschijfjes. Hierna gebrokkelde Viking bleu (maar 1 gebruikt) en deze afgedekt met de worteltjes en doperwten. Nog een laagje cheddar kaas
Hierna het geheel afdekken met de spek.
De Q was ondertussen op 160 graden gekomen, kon het het rooster op.
Wel een deksel erop om overkoken te voorkomen

Oh nee, om ervoor te zorgen dat de spek niet gaat krullen.
Tot over 5 kwartier.
Terug de keuken in pppppppffffffffttttttttttt.
Heb’t niet makkelijk in m’n eentje

Sausje maken
Gelukt.
De 5 kwartier waren om. Tijd om het deksel erachter halen er Jack Daniel’s saus erover te smeren en nog een kwartiertje te laten staan.
We konden aan tafel

Omdat het “ ongecontroleerd” op het bord kwam maar effe een doorsnede in de pan gemaakt
Wat sla erbij en met z’n 3e het pannetje leeg gekregen

Het heeft gesmaakt.
Laatst bewerkt: