BasBQ
Beef en Steak

Baas bbq

 
 
 

Eddeped

Pitmaster
Berichten
770
Heb ik me weer laten overhalen om morgen 2 mrt mee te doen met de voorrondes van Baas BBQ van de Makro. 2 Mysterieboxen, denk vis en vlees en dan maar kijken of ik er iets moois van kan maken. Mijn motto is minder is meer en we kijken wel hoe culinair de tegenstanders zijn. Ik heb 0 ervaring met dit soort dingen, lijkt me wel leuk. Belangrijkste morgen is dat je in ieder geval weet hoe je iets moet bbqen zonder dat je het aanbrandt. Als iemand nog tips heeft, hou ik me aanbevolen.
 
Veel succes. ;)
 
leuk, een forumgenoot als tv-ster  :D
doe de groeten aan Ellemieke  B-)
 
Veel plezier!
 
Succes. Laat je niet gek maken en keep iT simple.
 
Succes. En vergeet de foto?s niet.
Ik zou gewoon op instinkt uit gaan. En eea maken zo als je het zelf lekker zou vinden.
 
Nou viel niet mee. Ronde 1 was Varkenskroon van Ibericovarken en ronde 2, twee dorades en 1 uur de tijd was best even stressen. Helaas was het niet goed genoeg. Was teveel uit mijn comfortzone om spontaan iets te bedenken. Varken met chimichurrie gemaakt, vis kort gemarineerd met sinasappelsap en limoen en zelf gemaakte mayonaise geserveerd. Wel leuke ervaring. Misschien volgend jaar weer en dan beter voorbereiden.
 
Toch weer een leuke ervaring mee gemaakt.
En je hebt er alweer wat van geleerd volgend jaar wat meer voor bereiden  :)
 
Eddeped zei:
Nou viel niet mee. Ronde 1 was Varkenskroon van Ibericovarken en ronde 2, twee dorades en 1 uur de tijd was best even stressen. Helaas was het niet goed genoeg. Was teveel uit mijn comfortzone om spontaan iets te bedenken. Varken met chimichurrie gemaakt, vis kort gemarineerd met sinasappelsap en limoen en zelf gemaakte mayonaise geserveerd. Wel leuke ervaring. Misschien volgend jaar weer en dan beter voorbereiden.

Klinkt toch prima voor 3en voorronde. Wat hebben de winnaars dan klaar gemaakt?
 
robdegekste zei:
Eddeped zei:
Nou viel niet mee. Ronde 1 was Varkenskroon van Ibericovarken en ronde 2, twee dorades en 1 uur de tijd was best even stressen. Helaas was het niet goed genoeg. Was teveel uit mijn comfortzone om spontaan iets te bedenken. Varken met chimichurrie gemaakt, vis kort gemarineerd met sinasappelsap en limoen en zelf gemaakte mayonaise geserveerd. Wel leuke ervaring. Misschien volgend jaar weer en dan beter voorbereiden.

Klinkt toch prima voor 3en voorronde. Wat hebben de winnaars dan klaar gemaakt?
Ja dat ging allemaal een beetje rommelig, ik heb nauwelijks gezien wat de andere gemaakt hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan