BasBQ
Beef en Steak

Averell Dalton stelt zich voor

Averell Dalton

Tondelzoeker
Berichten
18
Beste BBQ genootschap vrienden, wie is Averell Dalton eigenlijk?

Averell Dalton woont in het zuiden van het land in Son en Breugel, waar ik lid ben en mede oprichter van het BBQ team "de Daltos" (zoek maar op facebook, die 4 striphelden) wij zijn geen wedstrijd team maar een gezelschapsteam (Plezier staat bovenaan) die het leuk vinden om evenementen te organiseren. Zo hebben wij vorig jaar in Augustus het BBQ spektakel georganiseerd in Son en Breugen waar wij ca 1500 gasten hebben mogen verwelkomen en er ware toen 7 BBQ teams aanwezig. Natuurlijk zijn we dat dit jaar ook weer aan het organiseren de data is 23 & 24 augustus op de zelfde locatie.
Dit event wordt ook hier zeer binnenkort gepost.

Daarnaast organiseren wij ca 4-5 keer per jaar een kleinschalig event voor ca 50-60 gasten die een avond vullend programma krijgen.
In de priv? tijd bereid ik mijn gerechten op een primo Oval XL en een mini Green Egg, hier beleef ik elke keer weer veel plezier en daar kan ik mijn fantasie in kwijt, ik maak dan ook eigen rubs en bbq-sausen om bijv. bij de PP te serveren.

Nu is het zo dat ik ook bestuurslid ben van de net opgerichte WBQA Nederland vereniging, er zijn nog 4 andere bestuursleden.
deze vereniging is te vinden op Facebook en zeer binnenkort ook op de live website.
FB: https://www.facebook.com/pages/WBQA-Nederland/775493545812329
Internet: www.wbqa.nl

De WBQA Nederland staat voor het BBQ'en in welke vorm dan ook.

Zoals je ziet heeft het BBQ virus behoorlijk toegeslagen in mijn hoofd.

wat mij priv? aan gaat ik ben getrouwd en heb 3 Kinderen.

mocht er iemand nog vragen hebben dan hoor ik het wel van jullie.

groeten,

Averell Dalton
 
Averell welkom bij het BBQ Genootschap.
 
Welkom mijnheer Dalton!!
 
hoi Egbert,
welkom bij dit edele genootschap en je heldere en duidelijke intro.
Ik wens je in ieder geval veel succes met de WBQA
 
Hoi welkom hier
 
Hoi Averell, jij ook hier. Welkom
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Egbert, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Welcome...
 
Terug
Bovenaan Onderaan