BasBQ
Beef en Steak

Auplex Kamado (Review)

Leuk geschreven review. Heb zelf ook een Auplex gehad en kan me wel in je review vinden. Veel plezier ermee.
 
Ik begreep via jouw contact dat de nieuwe lading 550,- gaat kosten.
Klopt, kreeg net ook het bericht is wel inclusief D&C systeem en hoes
 
Klopt, kreeg net ook het bericht is wel inclusief D&C systeem en hoes
Klopt, maar een Grill Guru Classic Large kost 650,- incl hetzelfde en met NL garantie etc.
Dan is het verschil redelijk klein (mijn mening).
Voor 300-450 was het een leuke stap geweest, maar nu ligt de prijs erg dichtbij de bekendere merken
 
Ben ook erg enthousiast voor de prijs van 300-450 EUR. Mocht dit ooit nog kunnen, hoor ik het graag ;-)!
 
Beste allen.

ik ben een vervent bbqer. Ik ben helemaal overtuigt van een kamado.

Waar kan ik deze kamado Auplex 21 inch voor €350 kopen?
 
Beste allen. Via welke website kan ik deze Auplex 21inch voor €350 bestellen?
 
Ik denk dat je dat niet meer gaat lukken voor dat geld. Indien mogelijk kun je wellicht kijken naar een Grill Guru, heb je tenminste ook nog aanspraak op garantie / service.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad voor de prijs die ik betaald heb ga je hem niet meer krijgen. Dat zit met name in de transportkosten die behoorlijk hoger liggen.
 
Wat meer info voor degene die het internet afspeuren op zoek naar deze Kamado van Auplex voor deze prijs, die ga je helaas niet meer vinden. Deze kamado’s zijn voor vrienden en vrienden van vrienden ingekocht. Elke ronde toegewerkt naar een volle container en dan bestellen maar. Vandaar geen service en garantie. In totaal bijna 300 stuks en eigenlijk geen klachten gehad. De kamado is van prima kwaliteit en wordt idd vaak geïmporteerd en onder eigen merk vermarkt. Enige minpuntje is de temperatuurmeter maar deze is makkelijk te vervangen voor eentje van betere kwaliteit maar aangezien velen digitaal meten hoeft dit voor iedereen een probleem te zijn. Auplex is de grootste fabrikant van kamado’s in China en er zijn eigenlijk maar een paar merken die niet in China gemaakt worden. Als laatste en voor de duidelijkheid: degene die nu de kamado’s verkoopt is niet degene die ze destijds voor vrienden en vrienden voor vrienden verkocht, vandaar het prijsverschil maar ik denk nog steeds een prima prijs voor een prima kamado 😀

70918A6B-9837-4E31-897A-30A642CFAE13.jpeg




A913E806-EDB8-43E6-A139-E46899379FA6.jpeg


B6FC3F50-5531-4816-9B41-E0F2415721CC.jpeg


5926C510-314D-4CE8-9AB5-965E2B3F573E.jpeg


3C4C969F-9AAA-4549-8F68-1D4A84D2D2A4.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan