BasBQ
Beef en Steak

Auplex Kamado 21" Ervaringen

 
 
 

vogels

Pitmaster
Berichten
855
Beste Forumgenoten, in het kader niet bang zijn gewoon doen heb ik via een kennis een Auplex kamado 21" aangeschaft. Dat ding moet nog besteld worden (ze bestellen gelijk een hele container) en komt dan over een maand of 3 (als het Suezkanaal niet dicht ligt :) ) aan in NL.

Heb een foto gezien van degene die ze de vorige ronde besteld hebben, en heb die op internet opgezocht (zie ook hieronder), ben daarna vanwege de voorpret alvast eens op zoek gegaan naar ervaringen. Maar op dit en andere fora vind ik toch vooral onderwerpen die gaan over zal ik het wel of niet doen en vergelijkingen op basis van de theorie, ik vind eigenlijk geen berichten van mensen die dast ding hebben.

Vandaar dit topic, heb je zo'n Auplex BBQ zoals hieronder, wat is je ervaring? Ben niet zo zeer geïnteresseerd in de vergelijking met andere merken ;) .
Dus heb je zo'n ding (of nog beter deze) deel je ervaring. Waar moet je op letten als je hem hebt? Wat moet je echt gelijk aanpassen o_O? Welke accessoires passen erop (van andere merken zodat je niet steeds 3 maanden hoeft te wachten)?

Ik ben benieuwd, hier de foto's:
1-5.jpg

1-4.jpg

kdimportthailandmarykuopic.imagestructureofunit_3.jpg

Auplex filmpje

Edit: heb deze draadjes nog gevonden:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een Auplex 23 inch gehad (ik weet haast wel zeker dat die op jouw foto's ook een 23" Auplex is overigens), mooi ding, was ter vervanging van mijn Weber (die ik overigens nog steeds niet heb vervangen :)). Doet prima wat ie moet doen, maar ik kon nergens garantie claimen; het kolenrooster was gescheurd (of gebroken) na een pizzasessie, de verkoper vond dat ik hem niet zo hoog moest stoken....

Maar als jij daar een mooie prijs voor hebt betaald, dan lijkt het me dat je een goeie deal hebt. Ik heb nu een BGE, daar vanaf smaakt mijn vlees echt niet anders ofzo.

Welke accessoires er op passen weet ik niet, ik had destijds accessoires van Auplex. Maar eigenlijk had je in die tijd (2014) ook alleen maar BGE, Primo, (Black Bastard), Monolith en Auplex.

IMG_2687.JPG
IMG_20141124_155104.jpg
IMG_2691.JPG
IMG_2672.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan