BasBQ
Beef en Steak

Asperges met een blueberry dragonsaus

wauw!!!
wat een schitterende plaatjes zeg. (je heb ze toch niet uit een sjieke menukaart geknipt? ;))
Het ziet er niet alleen mooi uit maar ook nog eens erg lekker.

complimenten voor zowel de foto's als de smaak-combinaties.
Top

Haha nee niet stiekem uitgeknipt
Met de bovenste foto heb ik toen ook een prijs gewonnen via instagram. Was ook echt een toffe prijs ter waarde van een paar honderd euro.
 
Haha nee niet stiekem uitgeknipt
emoji1.png

Met de bovenste foto heb ik toen ook een prijs gewonnen via instagram. Was ook echt een toffe prijs ter waarde van een paar honderd euro.
dat is nog eens een manier om je geld te verdienen.
ik zou stoppen met dat harde werken 😁
 
Ziet er goed uit Jacky. Mooie kleurtjes. Echt een plaatje. Heb je toch nog mooi ff gefixt zo. Top

De roet smaak aan groentes heb ik enkel gehad met (voor mij) slechte houtskool. Of als er veel vet aanslag in de Q zit. En ook eens gehad als ik alles op een Q ga maken en de groentes op het rooster laat liggen en er naast het vlees ga afgrillen. Vet gaat walmen en geeft dan een hele vieze smaak aan je groentes. Misschien de Q een even goed schoon stoken. Of en hele zachte neutrale houtskool proberen. Hoe dan ook, gewoon maken wat je zelf lekker vind. Ik heb een stoomoven in de keuken zitten. Dat is optie 2 als we asperges eten 😎
 
Ziet er goed uit Jacky. Mooie kleurtjes. Echt een plaatje. Heb je toch nog mooi ff gefixt zo. Top

De roet smaak aan groentes heb ik enkel gehad met (voor mij) slechte houtskool. Of als er veel vet aanslag in de Q zit. En ook eens gehad als ik alles op een Q ga maken en de groentes op het rooster laat liggen en er naast het vlees ga afgrillen. Vet gaat walmen en geeft dan een hele vieze smaak aan je groentes. Misschien de Q een even goed schoon stoken. Of en hele zachte neutrale houtskool proberen. Hoe dan ook, gewoon maken wat je zelf lekker vind. Ik heb een stoomoven in de keuken zitten. Dat is optie 2 als we asperges eten

Ah thanks dat zijn wel tips waar ik wat mee kan! Was nooit bij mezelf opgekomen dat het aan het houtskool zou kunnen liggen.
Gebruik inmiddels andere kolen, misschien helpt het.
Bbq een keer schoon branden is ook wel een goed ideetje.
Wij hebben ook een stoomoven, maar die optie was ook niet bij me opgekomen, was zo moe, mijn brein werkte denk ik maar voor de helft
Want toen ik de volgende dag de post van bubbeltje zag met asperges in folie op de Q dacht ik “ohja dat had ook gekund”
Nou ja volgende keer beter
 
Terug
Bovenaan Onderaan