BasBQ
Beef en Steak

Asopvangbak Weber

Hallo forumgenoten.
Zijn er misschien mensen die hun ot 57 zelf hebben uitgebreid met een Weber asopvangbak ter vervanging van de laag vliegende UFO??

Kan ik de asopvangbak los bestellen? Moet daar ook voor geboord worden?

Hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Raymond
 
Raymond de asopvangbak kan los besteld worden en voor de plaatsing hoeft niet geboord te worden.
Let op het is er voor one touch systemen niet voor de compact modellen
 
Frits zei:
Raymond de asopvangbak kan los besteld worden en voor de plaatsing hoeft niet geboord te worden.
Let op het is er voor one touch systemen niet voor de compact modellen
Dus als ik het goed begrijp, kan ik een asopvangbak bestellen en deze zo op mijn OTO 47 zetten?
 
Yep, het klemt zich vast in de onderkant van de ketel.

41Qsb2kQw8L.jpg


Hier is een Amerikaanse uitleg http://weberkettleclub.com/blog/2014/03/03/converting-a-weber-ots-to-otg/

Deze handige Harrie doet het in 4 minuten ;).
Weber ONE-TOUCH GOLD 22.5 Inch Assembly Video


 
Da's super! Gaan we Fonq maar weer lastig vallen. Nu moet ik hem zeker hebben!
 
Toen ik mijn weber kreeg, heeel lang geleden moest ik hem er zelf onderklikken. Stelt niets voor.
 

Wes007

Sprokkelaar
Berichten
48
Weet iemand of je deze nog steeds ergens los kan verkrijgen? Kan m nergens vinden
 
Weber is prijzig.
Kijk eens bij Toro of Amazon.
Toro maakt veel componten die compatible zijn met Weber
 
Nee helaas 😟 overal gekeken. Amazon Toro, buitenlandse leveranciers. Mocht iemand nog iets weten hou ik me aanbevolen. Ik zit zelf te denken rond 30 euro
 
Voor mijn 47 heb ik lang geleden één besteld bij Jardinerie voor €29,- voor de 57 is ie volgens mij een tientje duurder. Is het geld wel waard!
 
39,99 zie ik. Dat is wel te doen idd. Vanaf 49 euro gratis verzenden. Kijken of ik mij vriendin kan overtuigen om nog wat Riverdale spulletjes daar te bestellen 😄
 
Of je besteld voor jezelf nog een ventilatie greep of handvat met haken 😉 Altijd handig.
 
Dat is idd een goede tip!! 😄😁 Vooral de ventilatie greep erger ik me altijd aan. Maar de handvat met haken is ook ontzettend handig.
 
Mooi zo! Handige upgrades!
 
Terug
Bovenaan Onderaan