BasBQ
Beef en Steak

Ash cleaner

 
 

BrordBQ

Stoker
Berichten
413
Nu ik de KJ2 een ruime week in gebruik heb ben ik aan het nadenken over een stofzuiger voor de as.

Wat vinden jullie? Is het makkelijk om er een te hebben en zo ja welke?

Ik hoor graag jullie mening.
 
Ik heb een goedkope as zuiger van iemand gekregen maar ik ben vaak te lui om de stekkerdoos en de aszuiger te pakken. Ik zit te azen op een kick ash can om het schoonmaken makkelijker te maken
 
Ik heb een goedkope as zuiger van iemand gekregen maar ik ben vaak te lui om de stekkerdoos en de aszuiger te pakken. Ik zit te azen op een kick ash can om het schoonmaken makkelijker te maken
Ik heb de aslade erin zitten. Is prettig voor de grote hoop maar er valt ook wel wat naast en dat moet er natuurlijk ook een keer uit.
 
De kick ash basket maakt het schoonmaken inderdaad wel makkelijk maar er valt toch ook wel wat stof naast of omheen en dan is een stofzuiger wel makkelijk…
 
Dat kleine beetje stof wat naast m’n kick ash basket valt haal ik eens in de zoveel tijd weg met behulp van een schepje uit de zandbak van m’n dochter er een kwast. Gaat denk ik sneller dat verlengsnoer pakken enzo.
 
Ik heb zelf een kick ash bak maar al het as wat er naast valt veeg ik weg met een vegertje in een emmer. Om daar apart een stofzuiger voor aan te schaffen vind ik echt overbodig. En dat zeg ik niet snel als ik het over barbecue uitbreidingen heb.
 
Ik heb er toch een besteld gisteren dus komt vandaag binnen als het goed is.
 
Ik heb zo’n gele Kärcher bouwstofzuiger waar ik de haard mee uitzuig. Als iemand die heeft staan kan je die ook aanzwengelen.
Verder heb ik de Weber kamado en die heeft een Weber asbak. Dus daar is niks aan te aszuigen 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan