BasBQ
Beef en Steak

Artikel in de krant Purmerend

 
 

RoBBQ

Stoker
Berichten
392
http://www.purmerendsnieuwsblad.nl/nieuws/445062-sammy-s-ribswinnaar-tony-stone-low-amp-slow-competition

Zins dat ik het PP, ribs en andere leuken dingen op bbq heb ontdekt. Kom ik steeds vaker artikelen tegen. En nu is er zowaar een bbq zaak bij mijn in de stad geopend.
 
leuk artikel, ik had er een paar maanden geleden al iets over gehoord, maar wist niet wanneer het open ging
 
Als ik er in de buurt ben zal ik zeker langs rijden.
Ze zijn ook te volgen op facebook en Twitter.
 
Tot vorig jaar wist ik geeneens wat low & slow was, en nu is er zelfs een bbq zaak in me eigen woonplaats die PP etc verkoopt , ga toch een keer bestellen om te proeven hoe zijn PP is.
 
RoBBQ zei:
Tot vorig jaar wist ik geeneens wat low & slow was, en nu is er zelfs een bbq zaak in me eigen woonplaats die PP etc verkoopt , ga toch een keer bestellen om te proeven hoe zijn PP is.

Als je goed je best doet kan je misschien wel leverancier worden  8)
 
Denk dat Maarten zich aardig ken redden 8) , en mocht het ooit zo ver komen dat mijn eigen PP prijzen zou kunnen winnen.
Zal ik toch vaker in Nederland moeten zijn om het te kunnen leveren. Maar we hobby'en gewoon lekker verder, en straks zelf naar het Tony low & slow

Maar vind het wel top dat er gewoon in de buurt nu iets is met USA bbq.
 
Is de zaak van Maarten, heb vorig jaar een aantal uur bij zijn bij elkaar gesprokkelde team gezeten bij de Tony Stone, zij wonnen toen een aantal dingen. Later heb ik hem ook weer getroffen bij het WK en NK. Ik hoop van harte dat het goed gaat lopen voor hem. En misschien krijgen we wel veel meer van dit soort echte BBQ Joints :) Math? is ook hard bezig met zijn papieren, maar die gaat niet specifiek de US BBQ kant op.
 
leuk hoor.

Misschien kunnen/moeten we wel een dagje pitch bitchen, RoBBQ

8)

Eindelijk een echt alternatief voor de sparerib express
 
Noskos had wel begrepen dat dit van maarten is.
Vind wel leuk dat er eindelijk wat meer bekendheid is voor lekker Q'en
In plaatst van crematie van vlees wat dan alsnog rauw binnen is, gaat in ieder geval al een stuk beter bij mijn in het buurtje 8)

@ poetsertje spareribs express deed ik eigenlijk nooit, nu zeker niet meer met me primo.
Heb nu al bijna me doos makro ribben er door gejaagd , gekocht na de bijeenkomst van beefensteak, en we zijn maar met ze 2' en.
Maar hier wil ik wel een keer bestellen, zijn ribs zijn Tony stone low & slow prijs winnaar en dat wil ik uiteraard wel een keer proberen.
 
Ik wens ze succes! En dat er meer van zulke zaken mogen volgen!
 
De buren waar ik morgen de ribs voor klaar maken die vinden de express al lekker.
Maar die krijgen geen folders, dus heb ze even gewezen op Sammy's ribs.
Als die Tony award winning zijn, gaat er een wereld voor ze open.

 
Terug
Bovenaan Onderaan