Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was best lekker op de bodem na die was beetje zwartGaaf! Niet te gek doen met rook hoor bij gebak. Gaat gauw te ver. Ben benieuwd!
Dit is de opstelling die ik gebruik om appeltaart te maken. De gewone indirecte methode.Ik ben gewend in de oven appeltaart te bakken. Waar pizza geen goede korst krijgt in de oven zonder pizzasteen lukt dit bij de appeltaart altijd goed vanwege de bakvorm.
Is het dan geen veiligere optie om de taart gewoon op het rooster te leggen ipv op de platesetter of pizzasteen?
ik werk in iedergeval op deze wijze wat op de vorige foto staat. Een extra krokante korst voegt niks toe aan een appeltaart. De korst van de appeltaart als die klaar is is al lekker hard genoeg.Zo zou ik het ook doen. Dacht dat jij en Sander bedoelden om het bakblik op de pizzasteen of platesetter te zetten voor extra krokante korst.
Deze opstelling is hetzelfde als een oven.
Ik zeg doen!Ziet er goed uit!Leuk om een keer te proberen! En bodems en pizzastenen vergt inderdaad wat oefening. Mijn eerste sausijzenbroodjes waren van onderen ook zwart
Ik kan het zowat ruikenIk zeg doen!
Je hele tuin vult zich met heerlijke geuren van de appeltaart, als dan ook nog herfst is is het feestje compleet in de tuin.