BasBQ
Beef en Steak

André uut Grun'n

André84

Tondelzoeker
Berichten
18
Hoi! ik ben André en ik stel me via deze weg even voor.

Ik ben 36jr en woon met mn vrouw en ons dochtertje van 2 in Groningen. Mijn vrouw is in verwachting en in september verwachten we een zoontje :) (had eigenlijk ons 3e kindje moeten zijn).

ik ben redelijk fanatiek met barbecueën en kook ook graag. Een jaar of tien geleden kocht ik mn eerste webertje. Kort daarna kwam er nog een go anywhere bij. Sinds een jaar of 5 is een 21" merkloze bouwmarkt kamado mijn weapon of choice. Deze was inmiddels al redelijk versleten. dwz zijtafeltjes verweerd, vuurring gebarsten, patesetter doormidden, kier in deksel die ik niet afgesteld kreeg en domethermometer stuk. Deze heb ik kortgeleden maar weer opgekalefaterd (kier dicht mbv infinity gasket, vuurring 'genaaid', nieuwe platesetter en nieuwe dometemp).

ik gebruik m'n Kamado relatief veel, maar een echte diehard ben ik ook niet. Zo heb ik nog nooit pulled pork gemaakt! maar daar komt misschien heel snel verandering in!

ik kwam eigenlijk op dit forum omdat ik zocht naar voorbeelden voor een buitenkeuken. Die ben ik ook zelf aan het maken en al redelijk gevorderd ermee. ik deel de foto's hier graag en hoop nog wat tips te mogen ontvangen.

Tot slot ben ik fervent visser (karper, en roofvis), speel ik basgitaar en een klein beetje gewone gitaar.

Tot op het forum!
 
Hoi Andre,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom bij het genootschap

Lekker bezig zijn is het belangrijkste
 
Welkom André. Op naar die pulled pork 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan