BasBQ
Beef en Steak

Amuse trio van coquilles

 
 

Roland78

Stoker
Berichten
302
In het kader van de fotowedstrijd (en een Steven&me)  ;) heb ik even in de boekjes lopen sneupen en kwam ik met dit.
Een amuse (voorgerecht) van 3 soorten coquilles..1 volgens recept van Steven&me (rechter)http://www.bbqgenootschap.nl/forum/steven-me/steven-me-augustus-2013-sint-jacobsschelpen-in-bacon/
1 volgens recept van Kurt Dekoninck uit BBQ Tapas met sinaasappel en zeekraal(middelste,en erg lekker!!) en 1 volgens een recept waar alleen de uitgever in staat... :-/ (linker)
Heb alleen niet de bacon/spek gebruikt die hun voorschrijven maar het geen wat ik vorige week zelf gemaakt heb,en niet normaal wat is dat lekker zeg die crispy bacon!  :D
Ook hier helaas diepvries coquilles,het geen wat de visboer had wouden ze me niet meegeven... :-S

IMGP6670_zpsa99ed3c1.jpg


IMGP6674_zps7251608f.jpg


IMGP6673_zps24cafaa7.jpg



Met als hoofdgerecht ribeye,in deze rub http://www.bbq-nl.com/2009/08/mike%E2%80%99s-rib-eyes-with-award-winning-rub.html
zat ook nog wat groenvoer bij maar das niet vast gelegd.. ;)

IMGP6675_zpsc8bc2a31.jpg


beetje te royaal geweest met de olie..
IMGP6676_zpscacac0ea.jpg


IMGP6677_zps0239b2dc.jpg


IMGP6678_zpsda3cddae.jpg
 
leuk bedacht en mooi gemaakt
 
Nooit geproefd, maar dat ziet er lekker uit!

Waarom deed die visboer eigenlijk zo moeilijk?


Z.
 
Dat ziet er allemaal heerlijk uit!
 
Mooie receptjes en varianten. Dat is een stukkie haute cuisine van de BBQ!
 
Lekker hoor!!
 
hmmm..... vind er niks aan..... grrrrrr

Nee hoor geintje! ziet er super uit, (te) mooie presentatie! ben gek op coquilles en heb ze zelf ook wel eens gemaakt  ;)!

 
Mooie gerechten, dat zal zeer zeker fantastisch gemaakt hebben, jammer echter dat de foto's van de coquilles zo onscherp en slecht belicht zijn, anders was nummer twee een echte topper geworden.
 
Strakke bordjes, hou ik van! Coquilles van de BBQ staat al lange tijd op de wensenlijst maar schuift bij deze naar boven ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan