BasBQ
Beef en Steak

Aloha

broodplank

Tondelzoeker
Berichten
21
Hi iedereen!

Ik bbq al een tijdje maar heb de afgelopen 3,5 jaar weinig gebbqt. Verhuizing, 2 kleintjes die vlot achter elkaar zijn gekomen. Daardoor had ik de 57CM weber verkocht, de WGA verkocht. Na een tijdje ging het toch kriebelen en toen heb ik een Napoleon Triumph T495 gekocht. Nu wat meer vrije tijd dus het begint nog meer te kriebelen. Ik wil toch weer terug naar kolen en ik denk ook het liefst een kamado.

Twijfel nu tussen een GRILL GURU Original large of een Kamado Joe Jr. (i know, hele bijzondere twijfel :p).
 
Welkom bij het genootschap

drukke periode achter de rug dan en nu de draad weer op gaan pakken
Er is hier genoeg te vinden en dan de keuze nog maken 😱😉, succes
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom. Persoonlijk zou ik voor de large gaan. Je kan te kleine stukken vlees op grote BBQ maar geen grote stukken op een te kleine BBQ. Bij wijze van dan hè.....en qua prijs ontloopt het elkaar niet zo heel veel
 
Welkom hier! Apart twijfelgeval inderdaad ;) Ik zou persoonlijk voor de grotere kamado gaan.
 
Dank jullie wel allemaal! Het aparte twijfelgeval komt inderdaad door de prijs. Voor 649 heb ik een complete large kamado. Maar voor 550 heb je een kleine kwalitatiever (tenminste, dat maak ik mijzelf wijs). Weet niet of het echt zo is.
 
Dank jullie wel. Ik ben de afgelopen weken alle kanten op gegaan tijdens mijn keuze voor een kamado! Ik heb gekeken naar de KettleJoe, toen naar de GrillGuru Large, toen de Weber Summit E6 en toen weer de KettleJoe. Ik heb eindelijk een keuze gemaakt :LOL::

IMG_9974.jpeg


Een Kamado Joe Classic 2 op de Napoleon mat die ik al had liggen van mijn Gas bbq :D.

Verder ook KJ big block gehaald en Looflighter, pizza steen en een wok.

Eerste gerecht is er al op gemaakt namelijk de Frikandel burnt ends van @noskos en ze waren heerlijk!

IMG_0029.jpeg
IMG_0030.jpeg
IMG_0034.jpeg
 
Mooie aanwinst en welkom bij het genootschap!
 
Welkom.
Een mooie keuze gemaakt.
Veel BBQ-plezier!
 
"Hee Broodplank, heb je al mooie dingen op die mooie dure nieuwe bbq van je gemaakt?"

"Ja. Frikandellen"

"...."

😂 Geintje hoor, zijn heerlijk die burnt ends! Enjoy de bbq! Die mat vind ik ook wel mooi!
 
Terug
Bovenaan Onderaan