BasBQ
Beef en Steak

aloha vanuit Heiloo.

N

NOS

Gast
Goedemorgen allen.

Heet sebastiaan en woonachtig in Heiloo (omgeving alkmaar).
NOS is mn naam op div fora. Oa bmw3serie forum ed.
Werkzaam in de automotive wat tevens ook een hobby van mij is. Daarnaast ook met motoren en racerij altijd aan het klooien geweest..al doe ik dat sinds een tijdje wat minder.
Maar ben wel een echte petrolhead.
Altijd al fan van BBQ geweest en helaas door een appartement naar een lager pitje verschoven.
Sinds dit jaar verhuisd naar Heiloo dus..en een (nog niet knappe) tuin erbij van 100M2 achter dus kan volop een mooi bbq terras maken.
Ik heb nog een oudere niet weber kogel maar die gaat wel naar zn retour (ruim 5 jaar oud).
Ik heb er niet enorm veel haast mee dus wacht nog ruim een maandje voor een nieuwe..... In september gaan ze vaak de sale in.

Mbt bbq, grillen, bakken en braden kan ik lang niet zoveel als andere maar ben redelijk op weg denk ik.
Veel aan het emmeren met indirect, direct wat redelijk lukt. Maar daar start ik later wel een topic over.

Al aangeschaft: 2 fantasten, snijgereedschap, planken, visklemmen, handschoenen, 3 starters, bbq pannen en lid geworden van de Hanos, sligro en Makro.
Vlees kocht ik bij de slager of beef en steak. Nu es wat vaker de groothandel (vandaag ff naar toe nog B-)).
Lees al langere tijd mee hier oa en heb wel diverse issues waar ik mee zit. Nooit oud genoeg om te leren :p
Peko is wat ik gebruik als houtskool en wil vanmiddag es horeca select halen. Dammers staat ook op mn lijstje. Mbt briketten snap ik dat ecobrasa het beste/meeste gebruitk is. Kijken of ik dat ook kan scoren vanmiddag.

IK hoop hier dus veel te leren :)

thnx voor kijken
 
Welkom!
 
Welkom hier. Petrol head? Dus een i8 staat niet op je verlanglijstje  ;)
 
Sebastiaan, welkom op het BBQ Genootschap!
 
hoi Sebastiaan,
welkom bij dit edele genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan