BasBQ
Beef en Steak

Alles in een pakketje

 
 
 
 
 

Jet

Gemarineerd
Berichten
1.773
Alles in een pakketje is een recept uit de oude BBQ doos.
Met het uitzoeken van recepten kwam ik deze weer tegen, en dacht jummie, jummie, jummie dat is veel te lang geleden.
Het originele recept is met zalm en kabeljauw, deze keer een versie met alleen kabeljauw.


Bij de Hanos een mooie kabeljauw haas meegenomen en een heerlijke blauwader schapenkaas, de aardappelpuree deze keer kant en klaar
bladerdeeg van 1 van mijn tantes, spinazie ala bloeb van Iglo en pittige graantjesmosterd (Groninger van Marne)
Doordat ik werd afgeleid door 2 "Turkjes" vergeten om het bakpapier weg te halen. 1 van de pakketjes ging wat lekken en daardoor kon het vocht niet weglopen, de smaak was er gelukkig niet minder om. Het was weer vanouds heerlijk.

DSC_0675.JPG
DSC_0677.JPG
DSC_0681.JPG
DSC_0683.JPG
DSC_0689.JPG
DSC_0693.JPG
DSC_0697.JPG
DSC_0700.JPG
DSC_0704.JPG
DSC_0707.JPG
DSC_0708.JPG
DSC_0718.JPG



OEPS, AFGELEID

DSC_0673.JPG

DSC_0721.JPG

DSC_0724.JPG
DSC_0729.JPG
 
De kaas is misschien niet naar mijn smaak maar wat ziet dit er smakelijk uit zeg ! Mooi kleurtje op het deeg ook 👌
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Wat een gaaf gerecht! Deze gaat op mijn lijstje!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
OEPS, AFGELEID

Heerlijk Jet, wat een Heerlijke Super Loempia!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Dat zijn fijne pakketjes om uit te pakken
Lekker hoor blauwschimmel kaas, van een schaap ook eens proberen. Nog niet tegengekomen
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Wat weet je ons toch altijd weer te verassen.
Weer een leuk origineel en een lekker recept
Heerlijke inspiratie plaats je hier.

Dank voor het delen. Top
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Het lijkt me sowieso erg lekker maar blauwe kaas van schaap bij de hanos? Check check. Allebei worden hier binnenkort geprobeerd 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Leuke inspiratie weer opgedaan. Deze ziet er zo goed uit, dat hij bij op het lijstje komt. De laatste tijd komt er meer van hier dan uit de kookboeken
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Gaaf gerecht Jet. Goed dat jij eens die oude BBQ doos door spit. Dit is weer iets voor op de woensdag. Is de Blauwschimmel kaas met een andere kaas te vervangen. Zodat het iets toegankelijker gemaakt kan worden voor de brakken hier?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Leuk Jet! Ik vind mezelf ook vaak in de oude recepten topics. Geweldig.

OEPS, AFGELEID
Gevolgd door een Foto van tortelduifjes, is dit code taal dat Ewald wat extra aandacht kreeg? 🤔 :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: Jet
Gaaf gerecht Jet. Goed dat jij eens die oude BBQ doos door spit. Dit is weer iets voor op de woensdag. Is de Blauwschimmel kaas met een andere kaas te vervangen. Zodat het iets toegankelijker gemaakt kan worden voor de brakken hier?

Het originele recept is zonder kaas dus je zou de kaas weg kunnen laten maar aangezien jij net zo'n kaasmonster bent als ik🤭 zou ik gewoon een kaas nemen die jij en de rest lekker vindt 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Wauw dat ziet er lekker uit. Ga ik ook eens proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jet
Ziet er erg lekker uit.
Je geeft ‘m weer “van Jetje”
 
  • Haha
Waarderingen: Jet
Het originele recept is zonder kaas dus je zou de kaas weg kunnen laten maar aangezien jij net zo'n kaasmonster bent als ik zou ik gewoon een kaas nemen die jij en de rest lekker vindt

Een mooie parmezaan met wat klein gemaakte walnoot lijkt me wel iets als vervanger.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Jet
Terug
Bovenaan Onderaan