BasBQ
Beef en Steak

Alarm Igrill 2 op Apple watch

 
 

Arjan Ebing

Kooltjesharker
Berichten
108
Ik hoop dat er hier nog meer gebruikers van een Igrill 2 in combinatie met een Apple watch (2) zijn, die deze vraag kan helpen beantwoorden.

Op het moment dat je een range alarm instelt, en de temperatuur loopt daarbuiten, is er dan ook een mogelijkheid om het alarm op je Apple watch af te laten gaan?

Ik heb vanmiddag een test run gedaan, en op het moment dat ie buiten range kwam, ging het alarm wel af op mijn iPhone maar niet op mijn Apple watch.

Wel kon ik netjes de temperatuur en alles aflezen, maar kreeg geen alarm.

Is er iemand die weet hoe je dit werkend kan krijgen?

De bedoeling was om morgen pulled pork te gaan maken, en heb mijn barbecue op mijn dakterras staan, voor het raam, de iPhone ligt binnen, en ik zit zelf 1 verdieping lager, en zou het fijn vinden als ik een alarm zou krijgen op mijn Apple watch.

Elke vorm van hulp is welkom.

Bij voorbaat dank.

 
Als het goed is kun je in de Apple watch app op je iPhone instellen dat notificaties van de weber App gekloond worden op je watch.
Maar ik moet zeggen dat die App er niet stabieler op is geworden, ik krijg ook zeer wisselend notificaties


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ben er al achter wat het was, zolang je iPhone geopend is, zal ie geen melding versturen naar je Apple watch, als je je iPhone op automatisch slot na 5 minuten zet, en hij is daadwerkelijk op slot, dan zal ie wel een melding geven op je Apple watch.

Opgelost dus, topic mag wat mij betreft verwijderd worden  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan