BasBQ
Beef en Steak

?Ai Caramba, Huevos Rancheros!

Freek92 zei:
Ziet er smakelijk uit, heb je de worstjes zelf gemaakt of zelf gekocht?

Al een paar keer zelf geprobeerd te maken... werden erg lekker maar niet zo geweldig als die van Erik in Lunteren (via onze forum-sponsor te bestellen).
 
Waarom is dit nou weer "Echt mannen eten"  :-? zou dit ook graag als ontbijtje hebben  ;) ziet er heerlijk uit.
 
Meestal is goede (vette) worst een bodempje voor de bieren... maar andersom kan natuurlijk ook  :D.
Ziet er in ieder geval prima uit!
Grz.
 
Jet zei:
Waarom is dit nou weer "Echt mannen eten"  :-? zou dit ook graag als ontbijtje hebben  ;) ziet er heerlijk uit.

Ik doelde op gender-neutrale mannen hier... sorry, je hebt natuurlijk gelijk. Sterker, ik at dit met mijn lieve vrouw!  :D
 
Sander72 zei:
Jet zei:
Waarom is dit nou weer "Echt mannen eten"  :-? zou dit ook graag als ontbijtje hebben  ;) ziet er heerlijk uit.

Ik doelde op gender-neutrale mannen hier... sorry, je hebt natuurlijk gelijk. Sterker, ik at dit met mijn lieve vrouw!  :D

Kijk jij bent een ECHTE man, jij maakt tenminste zo'n lekker ontbijtje voor je vrouw  =D>
 
Jet zei:
Waarom is dit nou weer "Echt mannen eten"  :-? zou dit ook graag als ontbijtje hebben  ;) ziet er heerlijk uit.

+1. Kom maar door met dat ontbijt!
 
Dominique zei:
Jet zei:
Waarom is dit nou weer "Echt mannen eten"  :-? zou dit ook graag als ontbijtje hebben  ;) ziet er heerlijk uit.

+1. Kom maar door met dat ontbijt!

Zo heb ik haar uiteindelijk veroverd... ik maak graag een ontbijtje voor je als je blijft slapen... 😍
 
dat ziet er lekker uit, het water loopt me in de mond. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan