BasBQ
Beef en Steak

Afgelopen weekend lekker braajen op Q

 
 

Gijzzer

Vuurmaker
Berichten
79
Zaterdagochtend even snel naar Duitsland gereden om te kijken wat de slager daar voor mij klaar had liggen, snel wat ingeladen en terug naar huis om de BBQ aan te steken :) ff snel een stukje varkensnek met bot in een kruidendouche gezet en op de BBQ ermee om een soort van roast te maken voor bij het avondeten, was erg lekker moet ik zeggen :)

360.jpg


360.jpg


Moest er wel wat groenvoer bij hebben, iets met vitamientjes dus dat hebben we gelijk maar goed aangepakt. 500ml groenshake uit de koeling (van de BBQ smaakt me dat niet)

360.jpg



Na het eten lekker uitbuiken en de volgende dag stond het volgende vlees me verwachtingsvol vanuit hun ziplock bags in natte marinade vanuit de koelkast aan te gapen (stukjes ribben). Wat vlees aan gaat ben ik een grote softy en heb dus maar weer de BBQ aangestoken om het vleesje een lekker warm  behaaglijk plekje te geven (uiteraard zonder ziplock bag).

360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


Helaas, kwam er niet onderuit.... dit keer mijn vlees op mijn bord samen met het eten van mijn eten... maarrrr was wel lekker  :D

360.jpg


 
Lekker!
 
Ziet er erg lkkr uit!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan