BasBQ
Beef en Steak

Action BBQ lighter, iemand ervaring mee?

Ewald dan denk ik toch dat het aan het soort wokkels ligt.
Als ik een opengedraaide wokkel aansteek zonder dat er kolen in de buurt zijn komt daar toch aardig wat rook vanaf.
Niet genoeg om de buren op de kast te krijgen maar toch......:unsure:
Dan heb ik waarschijnlijk hele goede wokkels, maar als er bij mij maar enigszins een kooltje op valt of rolt dan begint het meteen te roken.
Haal ik het eraf dan is de rook om mijn hoofd weer verdwenen, klinkt bekend die laatste zin :unsure:😂
 
Waarom heb jij dit gekocht of waarom heeft jouw vrouw dit gekocht? 😂
Ik heb opgevangen dat ik dit weekend moet BBQ’en :D Lees: een vriendin van mijn vrouw zat hier gisteren en zei dat ze wel zin heeft om van het weekend te komen BBQ’en.:censored:
Moet eerlijk bekennen dat vandaag de allereerste avond is dat ik niets aan de keuken moet doen. Alles staat klaar voor de keukenbouwer, die aanstaande di en woe komt.

ik ga hem eens uitpakken om te zien wat ze gekocht heeft. Merkte daarnet wel op dat je de knop moet inhouden, maar lijkt me ook wel logisch ivm de veiligheid. Wokkels steek ik aan en als ze op gebrand zijn, deksel dicht en laten oplopen. Van het weekend eens proberen.
 
Ik ben al jaren heel tevreden met de onkruidbrander van Action (Kinzo). Ik gebruik een paar busjes gas per jaar en heb alles vrij vlot - en vooral - rookvrij brandend. Ideaal ding!
 
Daarnet ff getest binnen. Iets van 20 seconden, maar laat wel flink brandreukje achter :D Zal het nieuwe eraan zijn dat eraf moet branden.
 
Daarnet ff getest binnen. Iets van 20 seconden, maar laat wel flink brandreukje achter :D Zal het nieuwe eraan zijn dat eraf moet branden.
Ik had een verfbrander van de Action, die rook ook verschrikkelijk de eerste paar minuten, daarna heb ik 'm niet meer geroken.
Heb hem wel lang gebruikt tot volle tevredenheid.
 
Ook ok heb er eentje gekocht, voor dat prijsje wil ik wel een gokje wagen.
Verder zijn mijn wokkels bijna op, dus heb nu back-up.
 
Terug
Bovenaan Onderaan