Al langer voornemens om een BGE-L te kopen, nu het meubel/tafel daarvoor is besteld is er geen weg meer terug 
Het zit in mijn aard om alles van goede kwaliteit te kopen, met de aanschaf van de BGE is dat mij inziens wel gelukt, alleen op de accessoires kan ik het eea besparen denk ik.
Ik wil jullie daarom vragen om onderstaand lijstje eens te bekijken en mij te adviseren in wat ik nog mis, of wat ik wellicht niet nodig heb. Daarnaast waar ik op kan besparen of wat ik origineel/duurzaam "moet" kopen.
Dus een BGE L, met tafel en:
Persoonlijk denk ik dat ik op de keramische delen (conveggtor en pizza steen) niet moet besparen.
Wat is jullie mening?

Het zit in mijn aard om alles van goede kwaliteit te kopen, met de aanschaf van de BGE is dat mij inziens wel gelukt, alleen op de accessoires kan ik het eea besparen denk ik.
Ik wil jullie daarom vragen om onderstaand lijstje eens te bekijken en mij te adviseren in wat ik nog mis, of wat ik wellicht niet nodig heb. Daarnaast waar ik op kan besparen of wat ik origineel/duurzaam "moet" kopen.
Dus een BGE L, met tafel en:
- Conveggtor
- Conveggtor lifter
- Grid lifter
- Houtskool starter
- As pook
- Pizza steen
- Thermometer (igrill 2 of Maverick?)
- Pizza schep
- Houtskool
- Marinade spuit
- Thermische handschoenen
- Nest
- Afdekhoes
- Dutch oven
- Ribs rekje
- Marinades/rookhout/aanmaakblokjes
Persoonlijk denk ik dat ik op de keramische delen (conveggtor en pizza steen) niet moet besparen.
Wat is jullie mening?