BasBQ
Beef en Steak

Aankoopadvies

F

Fideley

Gast
Hallo,

Momenteel heb ik een simpele barbecook. Ik zou echter graag wat meer beginnen experimenteren met de bbq en wil me daarom een nieuw, afsluitbaar model aanschaffen. Ikzelf dacht hierbij aan de Sunset Tortuga, maar misschien zijn er betere alternatieven in die prijsklasse?
 
Zou dan persoonlijk voor een weber gaan, systeem van de sunset lijkt me onnodig ingewikkeld.
 
Kan je niet fout mee gaan. De webers zijn perfect qua BBQ. Superkwaliteit en je kan er alle basisbeginselen op leren tot aan smoken toe. De accessoires moet je echter ver weg van blijven. Veel te duur en genoeg alternatieven te vinden. Suc6 met je aankoop.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Heb zelf een Weber 47 en sinds een jaar of 4 een Weber 57. Dat ding is echt geweldig.
Lekker groot, gemakkelijk in gebruik en super degelijk.

Ik doe er op grillen, bbq-en en roken.

Kennissen van me hebben o.a. een Primo en Big Green Egg.
Die zijn van een totaal andere klasse (en prijsklasse :D). Dat is echt top of the line spul. Maar zoals ik al zei die kosten ook het 4-voudige.

Je hebt natuurlijk wel gezien dat de accessoires die op de plaatjes NIET meegeleverd worden he!!
 
Dat is trouwens ECHT een hele mooie prijs!

Ik zag bij de opmerkingen staan:
" Neemt meer plaats in beslag als verwacht."

Die opmerking is op zich grappig maar ook wel serieus.
Dat ding is echt heel groot. Nu heb ik een garage waar ik mijn BBQ's lekker kan stallen maar als je 6 hoog 2 achter woont dan kon je wel eens voor verassingen komen staan  ;)

Succes!
 
Besteld! Bedankt voor jullie reacties, morgen heb ik hem in huis!
 
Terug
Bovenaan Onderaan