BasBQ
Beef en Steak

Aangename kennismaking!

Ran-D-Q

Tondelzoeker
Berichten
6
Hallo allemaal!

Ik ben Randy, (nog net) 35 jaar en woonachtig in het rustige Zeeland aan de grens met België.
Na altijd het standaard BBQ-en te hebben gedaan ben ik me vorig jaar eens wat gaan verdiepen in andere bbq technieken. Na onder andere YouTube en dit forum als bezoeker te hebben afgestruind had ik besloten om een weber 57cm ketel aan te schaffen.
De eerste keer gelijk pulled pork gemaakt en toen wist ik het meteen, ik wil meer van dit!
Na talloze maaltijden gemaakt te hebben en verschillende technieken geleerd te hebben op de weber ketel heb ik deze zomer besloten om hem te vergezellen van een keramische bbq. Hier is mijn keuze op een bastard gevallen en ik moet zeggen: wauw wat een apparaat!!
Omdat foto’s meer zeggen dan woorden hieronder een greep uit de grill sessies van afgelopen jaar.
Ik ga op dit forum nog veel ideeën kunnen opdoen om lekkere dingen klaar te maken en ook zal ik proberen om af en toe eens een grill-verslag te posten hier dus tot kijk allemaal!

Gegroet,
Ran-D-Q

IMG_0550.jpeg
IMG_0924.jpeg
IMG_1581.jpeg
IMG_1587.jpeg
IMG_2312.jpeg
IMG_3130.jpeg

IMG_3135.jpeg
IMG_3139.jpeg
IMG_3265.jpeg
IMG_3297.jpeg
IMG_3474.jpeg
IMG_4166.jpeg
IMG_4167.jpeg
IMG_4169.jpeg
IMG_4213.jpeg
IMG_4274.jpeg
IMG_4276.jpeg
IMG_9323.jpeg
IMG_9552.jpeg
IMG_9558.jpeg
IMG_9619.jpeg
IMG_9755.jpeg
IMG_9786.jpeg
IMG_9847.jpeg

IMG_3698.jpeg
 
Welkom Randy!
 
Welkom Randy.
Je hebt de virus al goed te pakken,ziet er heerlijk uit allemaal 👍🏻
 
Welkom! Dat ziet er goed uit! En bespeur ik daar nog een hobby in de vorm van fotografie? Lekker scherpe plaatjes allemaal!
 
Welkom en wat een smakelijke foto's
 
welkom hier
ziet er goed uit zeg
 
Welkom topper! Jammer dat je met tondelzoeker moet beginnen ik zeg Pitmaster.!
 
Terug
Bovenaan Onderaan