BasBQ
Beef en Steak

Aangenaam

dinjesk

Vuurmaker
Berichten
54
Goedendag heren en dames van dit leuke forum.

Aangezien ik hier al een tijdje op de achtergrond mee lees en het wel eens tijd vond om mij ook in te gaan mengen heb ik me aangemeld.

Mijn naam is martijn, ben 32 en kom uit schoonebeek (nee ik heb geen boortoren in mijn achtertuin)

Al sinds jaar en dag gefascineerd door bbq, vuur en vuurwerk. Eigenlijk van alles zolang het maar brand zeg maar.

Een paar jaar lekker lopen knoeien op mijn grandhall charcoal. Waarna mijn zwager me echt aanstak met complete gerechten en low & slow gerechten. Hierna gelijk de grandhall een kleine upgrade gegeven door hem zo lucht dicht mogelijk te maken. Wat redelijk is gelukt.

In oktober een weber mastertouch gbs 57cm mogen aanschaffen nadat ik deze niet kon laten liggen voor 170 euro plus nog 50 euro cashback.

Natuurlijk werd het al leuker en makkelijker om gerechten te maken maar vond dat er nog een stapje bij kon. Dus op zoek naar een kamado.

Waar de keuze is gevallen op een bastard large compleet. Deze heb ik met vele kleine extra's en accessoires voor een leuke prijs kunnen aanschaffen op black friday.

Ondertussen ook al verschillende boeken aangeschaft waar onder hete kolen, hete rook, smart bbq, bbq bijbel van julius en natuurlijk het vuur de baas van noskos.

Ik hoop in de toekomst de hobby nog verder uit te gaan breiden en veel informatie hier van dit forum op te doen.

Keep up the good work.

6fc89ed809e2f99ed2632f3b14a905d4.jpg


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

 
Welkom!
 
Welkom hiero op het forum. Boortoren had ik ook niet verwacht bij joe in de tuin, maar zo'n ja-knikker wel. ;)
 
Maus zei:
Welkom hiero op het forum. Boortoren had ik ook niet verwacht bij joe in de tuin, maar zo'n ja-knikker wel. ;)
Die staan hier alleen nog vlak over de grens in Duitsland

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Martijn,
welkom bij het Genootschap
 
welkom hier
foto +1  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan