BasBQ
Beef en Steak

Aangekomen in het land van de tokkies en knorretjes 😃

 

Phantom

Tondelzoeker
Berichten
6
Sinds gisteren toe mogen treden tot dit genootschap, dus ook mijn verhaaltje hier.

In het afgelopen roerige jaar voor mij (ik verloor na 27 jaar vaste dienst in de evenementen mijn baan door het wel bekende virus) bedacht mijn vriendin dat aangezien we toch niet op vakantie zouden gaan we net als vele anderen toch maar de stap naar een Kamado moesten gaan maken.

Na de zoektocht en het in lezen, kwamen we bijna bij ons om de hoek terecht bij HarlemBBQ en kochten we onze Inferno Large.

Aangezien de evenementen nog steeds niet mogen beginnen heb ik wel thuis meer tijd om diverse dingen uit te proberen in onze Kamado.
Wat begint met de stukjes vlees van een supermarkt om te proberen de temperatuur onder controlle te houden, ga ik nu steeds een stapje verder.
De Noskos spareribs komen er goed uit net als ondertussen de pulled pork, zelfs een appeltaart ging heeft al op het menu gestaan.

Vandaag gaat hier voor een 2e poging met dit keer een onbehandelde kip, de kip zijn blikje op.

In de diverse Facebook groepen las en poste ik al leuk mee en nu hier dus ook van de partij.

Grt, Jerry

E1D2745C-FDF6-4CD1-BDF4-1B18DBDE401F.jpeg
 
Welkom hier op het mooie forum


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Jerry, welkom op deze hangplek voor bbq verslaafden
 
Jerry, welkom bij dit gezelschap
 
Welkom op de plaats waar er bij de mensen barbecuesaus door de aderen stroomt in plaats van bloed
 
Welkom bij het genootschap

Het is nog een stille bedoeling in evenementen, en beurzen, land.
Gelukkig, in hoeverre van “geluk” gesproken kan worden, heeft je vriendin een goeie gedachte gehad

Veel plezier met de stappen nemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan