BasBQ
Beef en Steak

Aanbieding Sligro kokosbriketten

 
 
 

DanBras

Gemarineerd
Berichten
1.563
Vandaag de Sligro-folders weer ontvangen en vanaf morgen t/m 24 juni zijn de kokosbriketten 10kg (plus houtskool etc.) weer in de aanbieding.
De 10kg kokosbriketten gaan ?7,95 kosten (?9,62 incl. BTW).
 
En die zijn heel fijn vind ik! Voor grillen hoef je niet zo ingewikkeld te doen.
 
Dank voor de tip!  Moet er morgen toch nog even zijn voor een vrienden bbq dit weekend.
 
Laat ik gisteren nu net aan m'n laatste zak Sligro kokosbriketten begonnen zijn.
Volgende week maar even snel langs de Sligro.  ;D
 
Daar moet je toch ook een pas voor hebben?  :'(
 
Ener zei:
Daar moet je toch ook een pas voor hebben?  :'(
en mischien nog belangerijker.. hoe kom je zonder eigen bedrijf  aan z'n pas?
 
Vragen of er vrienden zijn die ondernemer zijn en maar ??n pas gebruiken, je kunt er twee per bedrijf krijgen ;) Er waren vroeger vrije beroepen die zich niet bij de KvK hoefden in te schrijven, die konden ook zo een pas aanvragen. Zo heb ik hem gekregen :D
 
Ik heb hele fijne buren met alle passen  ;D Vanavond mogen ze weer proeven  ;D ;D
 
Net 30kg kokosbriketten gehaald. Kan ik weer anderhalve maand vooruit :)

Ik heb nog een pas uit een ver verleden toen ik nog een KvK-inschrijving had met het idee wat voor mijzelf te beginnen. Bedrijfsnaam en KvK-inschrijving bestaan al lang niet meer, maar zolang je regelmatig je neus laat zien (lees: hun zooi koopt) maakt het hun volgens mij niet veel uit. Ik maak dus nog vaak dankbaar gebruik van mijn passen :)
 
DanBras zei:
Net 30kg kokosbriketten gehaald. Kan ik weer anderhalve maand vooruit :)

Ik heb nog een pas uit een ver verleden toen ik nog een KvK-inschrijving had met het idee wat voor mijzelf te beginnen. Bedrijfsnaam en KvK-inschrijving bestaan al lang niet meer, maar zolang je regelmatig je neus laat zien (lees: hun zooi koopt) maakt het hun volgens mij niet veel uit. Ik maak dus nog vaak dankbaar gebruik van mijn passen :)
Danny, wat is jouw ervaring met die Sligro kokosbriketten?
 
Dominique zei:
En die zijn heel fijn vind ik! Voor grillen hoef je niet zo ingewikkeld te doen.
Dominique, heb je die ook wel eens in een WSM gebruikt of ken je iemand die ze daarin heeft toegepast?
 
RedFox zei:
Dominique zei:
En die zijn heel fijn vind ik! Voor grillen hoef je niet zo ingewikkeld te doen.
Dominique, heb je die ook wel eens in een WSM gebruikt of ken je iemand die ze daarin heeft toegepast?

Ik heb ze nooit in de WSM gedaan Geert, ik kan je daar geen antwoord op geven. Misschien iemand anders wel ervaring?
 
RedFox zei:
Danny, wat is jouw ervaring met die Sligro kokosbriketten?
Ik ben er tevreden over Geert, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal want ik werk hier al jaren mee. Als ik de ervaringen van Ecobrasa en Flamy lees, heb ik een vermoeden dat deze wel iets meer as geven. Maar prijs/kwaliteit vind ik ze persoonlijk top en gebruik ze zowel in de kettles als sinds kort in de WSM.

In de WSM heb ik wel problemen om de temperatuur laag te houden wanneer ik de kolenmand in zijn geheel vul (rond de 7-8kg!!) en de minion methode gebruik. Wanneer ik een ring binnen de kolenmand maak heb ik dat niet. Maar misschien ligt dit aan het formaat van mijn WSM.

Ik zou ze gewoon proberen als ik jou was. Prijs per kg is minder dan de helft van de hierboven genoemde merken, dus een buil zal je er niet aan vallen.
 
DanBras zei:
RedFox zei:
Danny, wat is jouw ervaring met die Sligro kokosbriketten?
In de WSM heb ik wel problemen om de temperatuur laag te houden wanneer ik de kolenmand in zijn geheel vul (rond de 7-8kg!!)
Maak je dan in de WSM gebruik van de DigiQ Danny?
 
RedFox zei:
Maak je dan in de WSM gebruik van de DigiQ Danny?
Zekers!

Maar dat grote ding lekt (nog) teveel lucht, zodat bij een volle mand teveel briketten aan gaan. En de DigiQ kan wel de temperatuur verhogen maar helaas niet verlagen wanneer er teveel lucht lekt.
Ga van de week alle luchtschuiven aan de onderkant met alutape afplakken. Kan ik de WSM wel niet meer zonder DigiQ gebruiken, maar dat was ik voorlopig toch niet van plan :)
 
Hoe herken ik of het kokosbriketten zijn bij de sligro? Volgens mij lagen er in Veghel alleen 'normale' briketten? Deze waren 5.95 voor 10kg. Ben bamg dat ze er niet te krijgen zijn.. zag ze iig niet liggen. . :-\
 
Dix0r zei:
Hoe herken ik of het kokosbriketten zijn bij de sligro? Volgens mij lagen er in Veghel alleen 'normale' briketten? Deze waren 5.95 voor 10kg. Ben bamg dat ze er niet te krijgen zijn.. zag ze iig niet liggen. . :-\
Op de zakken staat aan de linkervoorkant van boven naar beneden de tekst" "kokosbriketten" en van links naar rechts " A kwaliteit"
 
Terug
Bovenaan Onderaan