BasBQ
Beef en Steak

5,4 kilo verjaardags pulled pork


Om 14.15 uur ging hij in de alufolie
 
Oef, dat ziet er goed uit zeg. Hij gaat lekker!!
Ik ben niet zo thuis in gassers, maar volgens mij is dit een hele beste jongen.
Gefeliciteerd, succes nog ff en alvast eetse!
 
dat ziet er nu al heerlijk uit
 
Rich zei:
Oef, dat ziet er goed uit zeg. Hij gaat lekker!!
Ik ben niet zo thuis in gassers, maar volgens mij is dit een hele beste jongen.
Gefeliciteerd, succes nog ff en alvast eetse!
Rich, het is een Weber Summit en ik ben er zeer blij mee. Werkt super, niet alleen voor High maar ook voor low en slow, maarrrrrrrr ik ga er ooit nog een smoker of een ei naast zetten
 
Peet , nog gefeliciteerd en zo te zien is het met de pp wel goedgekomen !!!
 
Helaas geen foto's van het eindresultaat. Om 16.00 uur was de pp op temperatuur, vervolgens zijn de MOINK ballen erop gegaan. De eerste gasten kwamen om 16.30 uur en die vonden het heerlijk ruiken. Om 17.15 uur begonnen met het pullen van de pork. Circa 20 mannen en vrouwen stonden op mijn vingers te kijken. Vervolgens ben ik daarna alleen maar bezig geweest met het maken van broodjes. Uiteindelijk zijn er ruim 50 broodjes PP op gegaan en 50 MOINK ballen. Iedereen (en ook de kinderen) hebben zitten smullen van de PP. Ze kijken nu al uit naar de verjaardag van mijn zoon in jun. Dan MOET ik weer pp maken. Tja het leven van een bbq-er is zwaar B-)

Als verjaardagsbuit heb ik een paar mooie boeken overgehouden, wat wijn en een zak appel rookhout.


De Moink balls waren ook heerlijk

Het was buiten met gesloten dak en de heaters goed uit te houden.


 
Jammer van de foto's maar dat mag de pret niet drukken met al die cadeaus.

Heeft er niemand van je gasten een foto gemaakt?
 
Lekker plekkie heb je daar. En ach...geen foto's....wees blij dat ze je vingers niet hebben opgegeten  B-)
 
Frits zei:
Jammer van de foto's maar dat mag de pret niet drukken met al die cadeaus.

Heeft er niemand van je gasten een foto gemaakt?

Helaas Frits, ze waren alleen maar gefocust op de broodjes.
 
Een groter compliment kan je je niet wensen.
 
Frits zei:
Een groter compliment kan je je niet wensen.
Het was een meer dan geslaagde avond. Ik zit nog na te genieten van al die blije gezichten. Niemand kende pp alhoewel er een paar er wel wat over hadden gelezen, maar het resultaat vonden ze ongelofelijk lekker. Heb na vanavond in ieder geval weer 1 nieuw BBQ zieltje gewonnen, hij had geen flauw benul dat je temperatuur kon regel met zijn one touch. Hij gebruikte hem allen om te grillen, niet om te q-en.
 
Terug
Bovenaan Onderaan