BasBQ
Beef en Steak

47 vervangen door 57 of extra WGA erbij

dromer1967 zei:
........

@blefke: dank voor je tips. Dhz winkels hebben inderdaad allemaal wel iets met korting, maar helaas is dat dat tot dusver nog nergens een 57 GBS geweest. En als ik dan toch een andere wil aanschaffen, ga ik natuurlijk wel direct voor de GBS uitvoering.

........

Kortom, zodra het budget er is moet het dan maar een 57 GBS gaan worden.

Dank allen voor het meedenken  :)


Nu bij TC de Bosrand ,
https://www.tcdebosrand.nl ,
Master-touch 57cm GBS voor ?299,- ipv ?339,-

Actie geldig t/m 16-05

Is dan de zelfde prijs als OTP57.
In Wassenaar staat er in het weekend iemand vanuit Weber, maar doordeweeks (en in het weekend natuurlijk ook ) kunnen de mensen van de Bosrand zelf je fantastisch helpen! Vraag naar Jack en je zal je branden de vragen beantwoord krijgen!!!

Persoonlijk zou ik ook voor de MT57 gaan en daarbij de 47cm verkopen!
 
dromer1967 zei:
Wat bedoel je precies met volledig indirect Dennis? Je bent toch altijd ruimte kwijt,  zeg een derde,  om de kolen neer te leggen dus kan het toch nooit volledig indirect op een 47?

Jawel, al die BGE large gebruikers doen niet anders, die hebben ook "maar"  een 47cm rooster. Je zou een soort van hitteschild moeten fabriceren (van alu wegwerpbakjes of zo), en dan zou je toch een heel eind moeten kunnen komen. Zijn waarschijnlijk zelfs commercieel verkrijgbare dingen voor, maar misschien dat een weber kenner daar wat meer over kan zeggen.
 
Ik ben een slechte raadgever
Liep tegen hetzelfde aan... De 47 verkocht, een 57 mastertouch gekocht en half jaar later op de verjaardag een WGA gevraagd... en gekregen.

Geen dag spijt van. Tip: ff op MP neuzen en de aanbiedingen in de gaten houden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan