BasBQ
Beef en Steak

3rd Black Forest Smoke & Wine Festival, 21-22 juli 2018, Bad Bellingen (D)

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
3rd Black Forest Smoke & Wine Festival, Bad Bellingen (D)

KCBS Reps: MARIANNE VAN GALEN, MAYCO VAN GALEN

Contact Information:
Michael Koepf
Bad Bellingen, Germany, 79418
michael@dragon-bbq.de

Stefanie Woerdehoff
Bad Bellingen, Germany, 79418
Stefanie@dragon-bbq.de
 
BensBQ zei:
hoi Ceriel, ik zie allemaal wedstrijden maar niet over Brew'N'Q http://brewnq.co.uk/
gaat daar niemand van jullie naartoe?

groet Ben

die staan er allebei gewoon tussen hoor Ben  ;)
 
Aangemeld om te jureren. :)
 
Ewald zei:
Aangemeld om te jureren. :)

En ik mag ook mee :D al zit ik nog wel in de twijfelmodus i.v.m. heel snel heimwee hebben :-SS maar oppas voor mijn 5 tijgers heb ik al geregeld #:-S nu nog een slaapplaats regelen.
 
Ceriel zei:
Gezellig Jet (en Ewald)! We zien jullie daar

Hotel is geboekt :) heb er zin in......................bbq en wijn festival dat kan alleen maar gezellig zijn :D
 
Dit is echt een fantastisch event. Het was erg gezellig en complimenten aan de organisatie, kunnen velen, in positieve zin, nog wat van leren.
 
Ewald zei:
Dit is echt een fantastisch event. Het was erg gezellig en complimenten aan de organisatie, kunnen velen, in positieve zin, nog wat van leren.
Ik vond er niet veel aan ;)

Mooie wedstrijd, maar deze editie was mij te warm en te stoffig..
Wel een leuk weekend gehad met vele bekenden
 
Warm en stoffig was het zeker maar het gratis bier maakte weer een hoop goed :D
We hebben er nog overheerlijke gerookte knoflook bollen gekocht (wil nu nooit meer andere knoflook) ;) en een paar flessen super smakelijke Griekse olijfolie. We hebben een aantal wijnen geproefd maar niet gekocht, we vonden ze qua smaak erg jong (ik miste een beetje body) en vond ze nog knap aan de prijs voor zo'n jonge wijn.
Ik heb echt een heerlijk weekend gehad, veel nieuwe mensen ontmoet en een super mooie brisket gezien :x was allen een beetje bleek met her en der wat zwart =)) volgend jaar wil ik weer :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan