BasBQ
Beef en Steak

3kg spareribs op de WGA ๐Ÿ–

Inderdaad Hans, een vette +1 net als deze WGA bereiding.

Geweldig, heel goed bezig geweest.
Veel mensen weten niet wat een alleskunner de WGA is.
Als je zo creatief de ruimte op de WGA weet te benutten en het eindresultaat is daar zoals dit, dan mag je jezelf met trots Pitmaster noemen!
Doet me denken aan de tijd dat er via een ander forum de WGA dag in Delft werd georganiseerd.
Stonden 40 WGA's te puffen in het park, en werd de ene na de andere mooie creatie van de kleine koffer getoverd. Ach nostalgie:cry:
Tja i.d.d. nostalgie, die happeningen in Delft ook met het bbq genootschap (bier en bbq was meen ik de titel) toen der tijd hebben mijn idee over bbq-en wel naar een ander niveau gehesen, ik verbrande wel eens wat sate stokjes en worstjes maar dit was plots echt heel anders je kon op de bbq een compleet gerecht maken wie had dat gedacht nou wij niet. ;)
Nu weten we wel beter.:)

Gr. Hans.
 
Hulde, knappe prestatie om zoveel vlees op de WGA te doen.
 
Petje af, hoor. Wel oppassen wat je erop gooit, voor je het weet sta je voor het hele veld spareribs te maken โ€ฆ
 
diepe buiging voor jou.
top gedaan. En inderdaad, super gaaf om aan de rest van het veldje te kunnen laten zien wat "echt" bbq-en is.
een heerlijk gevoel geeft dat
 
Dit is goud! Echt heel knap gedaan op zo'n kleine jongen. Misschien moet ik ook maar eens een WGA bestellen. Leuke dingen ;)

Ribs zien er erg lekker uit! Waar heb je ze mee afgelakt? :)
Bedankt, en zeker; heerijke dingen! ๐Ÿ˜ƒ Ik heb de Noskos Original gebruikt. Zelf maken is leuker, maar het moet wel een beetje vakantie blijven he ๐Ÿ˜‰. Dan is dit een prima alternatief ๐Ÿ˜‡
 
Inderdaad Hans, een vette +1 net als deze WGA bereiding.

Geweldig, heel goed bezig geweest.
Veel mensen weten niet wat een alleskunner de WGA is.
Als je zo creatief de ruimte op de WGA weet te benutten en het eindresultaat is daar zoals dit, dan mag je jezelf met trots Pitmaster noemen!
Doet me denken aan de tijd dat er via een ander forum de WGA dag in Delft werd georganiseerd.
Stonden 40 WGA's te puffen in het park, en werd de ene na de andere mooie creatie van de kleine koffer getoverd. Ach nostalgie:cry:
Ah, dat soort evenementen lijken me fantastisch! ๐Ÿ˜„ Bedankt voor het mooie compliment. Echt bizar, wat je er allemaal mee kunt. Begin juni weer een lang weekendje met de vouwwagen. Dan maar eens kijken wat er voor de 2e ronde op komt ๐Ÿ˜‰
 
Mooi gedaan en de kracht van de WGA nog eens bevestigd. Top!
 
Ik heb net een WGA aangeschaft onder andere voor de vakanties. Super! Dit ga ik zeker ook proberen. Nog tips zodat het niet gaat mislukken?
 
Ik heb net een WGA aangeschaft onder andere voor de vakanties. Super! Dit ga ik zeker ook proberen. Nog tips zodat het niet gaat mislukken?
Goed man! Als je doelt op deze run, neem het niet te nauw met de temperatuur en tijd. Spareribs kunnen eigenlijk niet mislukken.

Hou de temp mooi laag (tussen de 110 en 150 is prima) met de snakemethode en de rest gaat vanzelf. Vooral niet te druk maken dus ๐Ÿ˜‰ Post je het resultaat? ๐Ÿ˜„
 
Mooie ribben gemaakt en mooi dat je hulp had met bereiden en niet alleen met het opeten ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
 
# bouwt standbeeld# gaaf dagje geweest zo, top

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Wat een lovende berichten. Leuk verhaal met goeie ondersteunende fotoโ€™s, ik zat er helemaal in. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ
 
Leuke reportage hoor, ik dacht je neemt me in het ootje met wel 3 kilo ribbels op de WGA.
Maar terecht knap en goed hoor! (y) ๐Ÿ”ฅ
 
Heerlijk dit. Mooie prestatie leuk om te doen ook met al dat bekijks. Goud.

Wij staan ook regelmatig op zoโ€™n veld en de geluiden zijn dan niet niet veel anders. Vorige week 1.8kg procureur op het mini-ei gedaan, daar was ook echt geen draadje meer van over aan het eind.
 
Wat een lovende berichten. Leuk verhaal met goeie ondersteunende fotoโ€™s, ik zat er helemaal in. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ
Heerlijk dit. Mooie prestatie leuk om te doen ook met al dat bekijks. Goud.

Wij staan ook regelmatig op zoโ€™n veld en de geluiden zijn dan niet niet veel anders. Vorige week 1.8kg procureur op het mini-ei gedaan, daar was ook echt geen draadje meer van over aan het eind.
Haha! Mooi man ๐Ÿ˜Š
 
Top gedaan mooi ding hรจ zoโ€™n WGA
 
Terug
Bovenaan Onderaan