BasBQ
Beef en Steak

3D geprinte probe haspels

Ik heb een paar klossen, opwinders, houders geprobeerd maar de probe pouches van Fireboard zijn echt superhandig in gebruik. Enigszins flexibel dus ook een dikkere rooster probe past erin en vaatwasmachine bestendig. Rond de 25 euro voor drie stuks, ik kan ze er zelf niet voor maken maar jullie misschien wel.


probepouches_red_frontback.jpg
 
Ik zie dat ik wat heb aangeslingerd alleen heb geen melding gekregen van alle berichtjes


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Inmiddels ben ik eigenaar van een 3d printer. Ik ben best bereid om (tegen een kleine vergoeding) wat spulletjes te printen. Stuur maar een PM bij interesse.
 
ik heb de mijne ook ontvangen maar moet eerlijk zeggen, in combinatie met de probes van de Thermoworks signals werkt het niet zoals het hoort.
De passing voor de pen van de probes is veel te los, ze blijven er niet vast in zitten.
Als je dan de draad probeert op de haspel te krijgen komen de pennen uit de houder.
Niet handig dus.

Ligt bij mij dus stof te vangen in de kast.
 
ik heb de mijne ook ontvangen maar moet eerlijk zeggen, in combinatie met de probes van de Thermoworks signals werkt het niet zoals het hoort.
De passing voor de pen van de probes is veel te los, ze blijven er niet vast in zitten.
Als je dan de draad probeert op de haspel te krijgen komen de pennen uit de houder.
Niet handig dus.

Ligt bij mij dus stof te vangen in de kast.

Dat ligt uiteraard aan het 3D model wat gebruikt is, niet aan het printen zelf.
Als ik de juiste diameter van de probe heb, kan ik een model gewoon aanpassen zodat het wel werkt.
 
Dat ligt uiteraard aan het 3D model wat gebruikt is, niet aan het printen zelf.
Als ik de juiste diameter van de probe heb, kan ik een model gewoon aanpassen zodat het wel werkt.

waarschijnlijk wel, maar na deze deceptie laat ik het voor wat het is...
 
Ik ben helemaal blij met die van @Djreinier Doet perfect wat hij moet doen!
 
waarschijnlijk wel, maar na deze deceptie laat ik het voor wat het is...

Dat is wel jammer. Nu, bij mijn type zitten ze er ook niet vast in, maar ik steek ze erin en wikkel de kabel en nergens problemen mee. Enige dat er wel is, is dat aansluitconnector die los blijft. Ik steek dat wel er tussen, maar die blijven niet altijd zitten. Maar toch blij dat ik deze heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan