Nadat ik mijn 14 gasten van kippendijen had voorzien (zie http://www.bbqgenootschap.nl/forum/low-slow/kcbs-kip-experiment/) begon het "echte werk". Picanha had ik alvast voor gegaard op 41C? en daarna ingepakt in alufolie en 3 handdoeken. Pas toen de dijen op waren de Picanha afgefakkeld en meteen ook de stukken Bavette op het rooster gelegd. Tijdens het eten alleen maar oe's en ahhh's ,"tjemig wat is dit lekker".......
Reslutaat. Alles, maar dan ook alles is opgegaan. 14 McPeet potatoes, Coleslaw van 2 spitskolen, 1 salade van watermeloen en rucola, 5 ciabatta's, 22 kippendijen, 1,5 kg Picanha, 3 kg Bavette en als toetje Lin's Peren van de Q (10 peren en 1 bak vanille ijs). Door de drukte maar een paar foto's kunnen maken (toetje is dus "niet gebeurt").

Peterselie snijden voor de chimichurri

De Picanha

Vet insnijden

Picanha voor gegaard en bij 41C? ingepakt

Affakkelen van de Picanha, ook de Bavette van strepen voorzien

Zo zag de Bavette eruit. Wat een heerlijk stuk vlees is dat
Bedankt weer voor het kijken
Reslutaat. Alles, maar dan ook alles is opgegaan. 14 McPeet potatoes, Coleslaw van 2 spitskolen, 1 salade van watermeloen en rucola, 5 ciabatta's, 22 kippendijen, 1,5 kg Picanha, 3 kg Bavette en als toetje Lin's Peren van de Q (10 peren en 1 bak vanille ijs). Door de drukte maar een paar foto's kunnen maken (toetje is dus "niet gebeurt").

Peterselie snijden voor de chimichurri

De Picanha

Vet insnijden

Picanha voor gegaard en bij 41C? ingepakt

Affakkelen van de Picanha, ook de Bavette van strepen voorzien

Zo zag de Bavette eruit. Wat een heerlijk stuk vlees is dat

Bedankt weer voor het kijken