Met alle gekkigheid die er op dit moment in de wereld speelt, zijn de restaurants dicht.
Vrouwlief en ik hadden wat te vieren daarbij wilde ik haar meenemen naar een mooi restaurant maar helaas.
Om dan toch samen een lekker maaltje te nuttigen ben ik zelf maar aan de slag gegaan en dat vind ik dan ook geen straf want de kooltjes mogen aan en ik kan lekker bij de BBQ hangen in het zonnetje.
Op het menu stond iets heerlijks.
Voorgerecht:
Bisque met garnaal en qocuille
Hoofdgerecht:
Lamsrack met honing mosterd rozemarijn marinade en gegrilde groenten.
Dessert:
Souffl? met cr?me anglaise met sinaasappel.
Alles High and fast. Coquille en Garnaal rond de 12 minuten 150 graden. Licht gerookt, lekker met Kersenhout en dat paste goed bij schaaldier.
Ik kon ook eindelijk mijn gietijzeren skillet weer eens uit de kast halen!
Hoofdgerecht:
Lamsrack met marinade van honing, mosterd en rozemarijn, emulsie gemaakt met olijf olie.
160 graden tot een kern van 54 graden. Ook bij lamsrack gekozen voor kersen chunks als rookhout.
Nagerecht:
Al met al had ik aan het einde van de avond een hele gelukkige vrouw en een goed gevuld buikje!
Vrouwlief en ik hadden wat te vieren daarbij wilde ik haar meenemen naar een mooi restaurant maar helaas.
Om dan toch samen een lekker maaltje te nuttigen ben ik zelf maar aan de slag gegaan en dat vind ik dan ook geen straf want de kooltjes mogen aan en ik kan lekker bij de BBQ hangen in het zonnetje.
Op het menu stond iets heerlijks.
Voorgerecht:
Bisque met garnaal en qocuille
Hoofdgerecht:
Lamsrack met honing mosterd rozemarijn marinade en gegrilde groenten.
Dessert:
Souffl? met cr?me anglaise met sinaasappel.
Alles High and fast. Coquille en Garnaal rond de 12 minuten 150 graden. Licht gerookt, lekker met Kersenhout en dat paste goed bij schaaldier.
Ik kon ook eindelijk mijn gietijzeren skillet weer eens uit de kast halen!

Hoofdgerecht:
Lamsrack met marinade van honing, mosterd en rozemarijn, emulsie gemaakt met olijf olie.
160 graden tot een kern van 54 graden. Ook bij lamsrack gekozen voor kersen chunks als rookhout.

Nagerecht:

Al met al had ik aan het einde van de avond een hele gelukkige vrouw en een goed gevuld buikje!