BasBQ
Beef en Steak

25-26 mei - KCBS - Q ON THE CANAL BBQ Contest, UK

Maar dan moet je wel naar Calais rijden en een heel stuk verder in de UK.

Ja Domi, inclusief auto en hut.
 
noskos zei:
Maar dan moet je wel naar Calais rijden en een heel stuk verder in de UK.

Ja Domi, inclusief auto en hut.
Retour? Dan zouden we alleen nog een BB moeten of zo?
 
@Domi: Ik heb een vlucht naar nottingham bekeken
 
En hoe wil je dan van Nottingham naar de wedstrijd? Het is in the middle of freaky deaky nowhere ;)
 
Komt er geen limousine voor de juryleden van overzee???
 
Gerard777 zei:
Komt er geen limousine voor de juryleden van overzee???

Die limousine van Dominique past toch wel in een beetje redelijke koffer, die kan dus gewoon mee met het vliegtuig! ;) 
 
Zit jij nou mijn trutteschudder te beledigen Piet?
 
Het is nog 40 minuten met de auto vanaf Nottingham, Gerard. Birmingham zou dichterbij zijn. Maar auto is denk ik handiger.
 
Dominique zei:
Zit jij nou mijn trutteschudder te beledigen Piet?

Ik zou niet durven Dominique, ik noem jouw prachtige voiture zelfs een limousine!  ::)
 
Ik hou je in de gaten....
 
Het nadeel met vliegen is ook vaak dat je zo onwijs lang van te voren op het vliegveld moet zijn. Loop je langer daar te lanterfanten dan dat de reis duurt. Zit ik liever op de boot te kijken naar de karaoke van de Engelsen, altijd een spektakel!
 
Weet een van jullie het programma?
Wij willen misschien wel mee gaan doen maar hangt beetje van de timing af..
Heb Scott al gemaild maar nog geen reactie..

Misschien een van de judges? :D
 
gaaf Daan
 
Nope, sorry, weet dat er op zondag gejureerd moet worden, dus je zult wel vanaf zaterdag kunnen koken.
 
Het gaat on vooral om hoe laat het klaar is.. Gelukkig heeft Scott net gereageerd :D

The last turn in (brisket) will be 13.30 and we anticipate results by 16.00-16.30. Hope that helps.

Onze trein terug zou namelijk om 2200 zijn en dat is +/- 4 uur rijden dus dit ziet er hoopvol uit!
 
Dan zien we jullie daar ook :) Om te beoordelen dit keer ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan