BasBQ
Beef en Steak

21-22 april 2012 - Tony Stony BBQ Low & Slow Competion Weekend

Gisteren bevestigd gekregen, de Grand Champion van de Tony Stone contest ( mit de GC een Europees team is) krijgt ook een uitnodiging van de American Royal voor de International division. De Tony Stone contest voldoet aan de gestelde criteria van de organisatie.
 
dat is geweldig toch
 
Goed nieuws Harry, ik heb er al reuze zin in!
 
Even kijken of ik nog genoeg frequent flyer points heb voor twee tickets ;) 

Mooi nieuws Harry!!!!
 
Bijzonder om zo'n hoog niveau competition mee te kunnen maken. En dan ook in NL!?! Well done Harry!

Kan bijna niet wachten :)
 
ik hoop dat ik het red om in ieder geval zondag te komen kijken ,ik wil graag  kennis opdoen om zelf de wedstrijd te kunnen organiseren die gepland staat op 17 mei hemelvaartsdag in Hoogeveen.
en het lijkt mij leuk met zoveel BBQs  met vlees erop.
m swierts
 
Wij hebben ons opgegeven voor de judging class, ben erg benieuwd, komt nu al snel dichterbij! :)
 
Leuk Danmark! T wordt weer een grote forum re?nie ;)
 
Hey gezellig! En wie is wij Danmark?
 
het wordt gezellig druk op het twiske, nu ook nog een beetje lekker weer erbij dan komt het vast goed
 
Leuk, dan ontmoeten we jullie beide :D
 
Mooi filmje, in dit team zit ook Ralph van het Barbecue Paleis, de Nederlands kampioen van 2010.
 
Zijn dat niet onze buren?!? ;)
 
Ja dat zijn onze buren, zag ook een heel mooi kippetje voorbij komen op Facebook
 
die kunnen nooit aan jullie (onze  :))  )kip tippen :D ;)
 
Damn.........

Woep.....weg zelfvertrouwen.....zucht.
Nou hopelijk geeft meedoen ook al genoeg voldoening.

ooit als ik groot ben!!!
 
Poetsertje, maak je niet druk. Gewoon maken wat je lekker vindt, je zal versteld staan hoever je komt, succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan