BasBQ
Beef en Steak

21-22 april 2012 - Tony Stony BBQ Low & Slow Competion Weekend

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.064
tonystone.png

Dit evenement wordt georganisseerd door Harry Havinga van BBQGuru.nl en draait om de Tony Stone Low & Slow Competition.

21-22 april 2012

Locatie: Twiskepoort natuurgebied het Twiske


Editie 2012 zal uit drie onderdelen bestaan:

Judging class:
Degenen die afgelopen jaar de cursus hebben gedaan krijgen een opfris cursus en een examen om zich te certificeren voor de KCBS. De dag erop zijn zij jurylid voor de KCBS Tony Stone Low & Slow BBQ competition.

De anderen krijgen een dag lang onderricht in de theorie van het jureren conform de regels van de KCBS. Na het examen zullen zij de dag erop jureren

Cook Class:
Hier ligt de kans op door Jim de tip & tricks van het Amerikaanse BBQ te leren. Samen ga je voorbereiden op de Tony Stone Low & Slow wedstrijd. Met brisket, pork shoulder, ribs & chicken.

Tony Stone Low & Slow Competition:
Vanuit de cook class worden teams samengesteld en samen met de teams die zich hebben aangemeld wordt gestreden om de Tony Award. Nieuw is dat de winnaar zich plaatst voor de Jack Daniels Invitational BBQ Competition.


 
Dit word weer zo'n weekend die je niet snel zal vergeten. Kan het een ieder aanraden.

 
Wie gaan er allemaal heen.
En zijn er ook leden die zich eigen hebben op gegeven voor het een of ander?
 
Ik ga voor de jury cursus op zaterdag en doe op zondag me met de wedtrijd mee samen met Dennis.
 
Ik ga erheen, voor de opfriscursus. Vorig jaar al de cursus gedaan, topweekend gehad!
 
Wat Frits zegt ;)
 
ik kom dat weekend zoiezo ook even kijken, lijkt me inderdaad een onvergetelijk weekend, leuke ideeen opdoen, de profs aan het werk zien en een hoop dingen zien en proeven.
En vooral kennis maken met een hoop mensen.
 
Dat wordt wel gezellig denk ik zo maar.
 
zou je zomaar gelijk in kunnen hebben  :D
 
Degene die de juryclass dit jaar hebben gedaan zullen automatisch gecertificeerd worden. Daar heb ik een afspraak met de KCBS overgemaakt. Ik zal hierover tzt nog verder berichten
 
OK, dat scheelt weer :)
 
Ja Blondie hier....Betekend dat we dus geen opfriscursus hoeven te doen? Dus alleen maar komen jureren op zondag?
 
Je kan de kookcursus zaterdag volgen, kan je ons mooi helpen ;).
 
Dominique zei:
Ja Blondie hier....Betekend dat we dus geen opfriscursus hoeven te doen? Dus alleen maar komen jureren op zondag?

Dat klopt, je bent van harte welkom hoor maar voor je certificatie is het niet nodig. Wellicht kunnen we voor degene die de cursus al gedaan hebben wat meer know how erin stoppen bv van de master judge of table captain cursus

gr Harry
 
Frits zei:
Je kan de kookcursus zaterdag volgen, kan je ons mooi helpen ;).
Kookcursus zaterdag? vertel me alles!
( mij kennende heb ik weer ergens overheen gelezen....)
 
BBQguru zei:
Dominique zei:
Ja Blondie hier....Betekend dat we dus geen opfriscursus hoeven te doen? Dus alleen maar komen jureren op zondag?

Dat klopt, je bent van harte welkom hoor maar voor je certificatie is het niet nodig. Wellicht kunnen we voor degene die de cursus al gedaan hebben wat meer know how erin stoppen bv van de master judge of table captain cursus

gr Harry

Welja, krijg ik nog meer kapsones....
 
Terug
Bovenaan Onderaan