BasBQ
Beef en Steak

1ste Pizza BGE

Zeker geslaagd, met name die calzone ziet er goed uit  :D

Mooie foto's ook, ik krijg meteen honger!

Welk recept heb je gebruikt voor het deeg? Ik gebruik altijd Dominique's recept, en die is heerlijk.
 
Heerlijke pizza's!! en de calzone, ja die ken ik ook!!
 
Nice pizzi!
 
Mmm ziet er lekker uit!
 
Ik kom net terug uit Rome (fijne stad en heerlijk gegeten), maar deze gaat er ook wel in!
 
Dat ziet er dan wel.eens even lekker uit zeg en.zelf vers maken is meestal wel lekkerder en als het er dan ook nog zo lekker uit ziet als bij jouw
TOPPIE!!!!!!!
 
Hmmm Pizza. Oei met zulke lekkere foto's moet er toch hier ook maar een pizza steen komen. Ziet er heerlijk uit!
 
structor zei:
Zo dat ziet er heerlijk uit, ik ga de foto's niet aan de rest van het gezin laten zien..... Of wel, ik heb nog geen pizza steen  :-?

?5,99 incl. bij Sligro (33 cm.)
 
Iedereen bedankt weer voor de leuke reacties! :)


joko zei:
structor zei:
Zo dat ziet er heerlijk uit, ik ga de foto's niet aan de rest van het gezin laten zien..... Of wel, ik heb nog geen pizza steen  :-?

?5,99 incl. bij Sligro (33 cm.)


Dat is idd geen geld!! Weet je ook of de kwaliteit een beetje te doen is?
 
Bidle zei:
Iedereen bedankt weer voor de leuke reacties! :)


joko zei:
structor zei:
Zo dat ziet er heerlijk uit, ik ga de foto's niet aan de rest van het gezin laten zien..... Of wel, ik heb nog geen pizza steen  :-?

?5,99 incl. bij Sligro (33 cm.)


Dat is idd geen geld!! Weet je ook of de kwaliteit een beetje te doen is?

Ik vind hem prima, heb hem nu gebruikt voor vier sessies en de pizza's waren heerlijk. Is van het merk Intermezzo.
Er zit voor die prijs ook nog een pizzasnijder en chromen houder voor de pizzasteen bij. Dikte is meen ik 8mm.

Al met al kun je daar geen buil aan vallen, dacht ik.
 
Op mijn steen staan hele mooie letters en die kostte daarom bijna het tienvoudige!  X(
 
Terug
Bovenaan Onderaan