Deze PP heb ik enkele weken voor het afronden van me meubel gemaakt.
De hoofdrolspeler
Na een nachtje in de rub gestaan te hebben hebben we hem maar een warm onderkomen gegeven
Alleen is maar alleen dus... maar een ribbeltje er naast
De snake methode deed goed zijn werk en na een tijd lang in de zone gezeten te ging de temp eindelijk verder omhoog en daarna lekker een alu jasje gegeven
Na een goed uur maar aan de pull begonnen
En na wat arbeid was het gebeurd, helemaal aan stukjes
Sausje gemaakt met wat vocht van de PP
En in de gauwigheid nog net een eindshot van het geheel kunnen maken. Opmaak was niet fantastisch omdat ikzelf nog druk aan het Q-en was voor de visite.
Eindoordeel van de visite was "we want more!"
Ik was wel tevreden over de bark, mag donkerder. Volgende keer injecteren met iets lekkers denk ik maar. Deze 2,1 kilo procureur was toch sneller op dan verwacht....
We gaan dus nog een keer op herhaling.
Bedankt voor het lezen.
Gr. Mike
De hoofdrolspeler

Na een nachtje in de rub gestaan te hebben hebben we hem maar een warm onderkomen gegeven

Alleen is maar alleen dus... maar een ribbeltje er naast

De snake methode deed goed zijn werk en na een tijd lang in de zone gezeten te ging de temp eindelijk verder omhoog en daarna lekker een alu jasje gegeven

Na een goed uur maar aan de pull begonnen

En na wat arbeid was het gebeurd, helemaal aan stukjes

Sausje gemaakt met wat vocht van de PP

En in de gauwigheid nog net een eindshot van het geheel kunnen maken. Opmaak was niet fantastisch omdat ikzelf nog druk aan het Q-en was voor de visite.

Eindoordeel van de visite was "we want more!"
Ik was wel tevreden over de bark, mag donkerder. Volgende keer injecteren met iets lekkers denk ik maar. Deze 2,1 kilo procureur was toch sneller op dan verwacht....
We gaan dus nog een keer op herhaling.
Bedankt voor het lezen.
Gr. Mike