BasBQ
Beef en Steak

1st Ruhrpott BBQ competition 2014

Mmhhh.....ben benieuwd wanneer de BBQ Society CO 2014 gepland gaat worden. Zit bijna in dezelfde week als de eerste editie dit jaar :)
 
Heb gehoord dat de BSCO (kan dat zo?:) ) in dat ene weekend zonder regen gaat zijn dit jaar ;-)
 
MrMannetje zei:
De eerste Duitse KCBS wedstrijd staat op het programma!
http://www.kcbs.us/events.php?year=2014&month=10&id=4651

10 / 12 oktober 2014 in Gelsenkirchen (vooralsnog).

De offici?le website is : http://contest.palm-bbq.de/default.html

Zijn wel leuke prijzen!

Grand Champion 10.000 euro
en reserve grand champion
Een Pittrailer met een verkoopwaarde van 6500 euro.

en dicht bij Nederland als het inderdaad in Gelsenkirchen wordt gehouden.
Denk wel het overwegen waard voor Nederlandse teams.. ?
 
wij gaan meedoen!
 
De Filous gaan er ook bij zijn !
 
Wij doen ook mee :) voor ?10.000 moet ik normaal een week werken :p
 
Ik heb me ook aangemeld voor deelname. Het wordt voor mij en m'n toekomstige teamleden alvast de allereerste wedstrijd waar we zelf aan het Q'en gaan, we zijn er onder de teamnaam: Tjoppie Doppie. Kwestie van wat Belgisch tegenwicht voor al die Nederlanders ;-)
 
Achieltje zei:
Ik heb me ook aangemeld voor deelname. Het wordt voor mij en m'n toekomstige teamleden alvast de allereerste wedstrijd waar we zelf aan het Q'en gaan, we zijn er onder de teamnaam: Tjoppie Doppie. Kwestie van wat Belgisch tegenwicht voor al die Nederlanders ;-)

helemaal leuk  :)
 
Gaan er nog Genootschapsleden de jury-cursus doen? Zit er over te denken om mezelf en wederhelft aan te melden....
 
Mijn zus doet hem in Diksmuide, dat is al eerder en dan kun je meteen de laatste 4 wedstrijden van het seizoen jureren als je dat wil. En daar is hij ?75.
 
Ga niet de cursus doen omdat ik die al gedaan heb maar heb me wel aangemeld als jurylid :D
Of was dat nou voor Diksmuide, of....
 
noskos zei:
Mijn zus doet hem in Diksmuide, dat is al eerder en dan kun je meteen de laatste 4 wedstrijden van het seizoen jureren als je dat wil. En daar is hij ?75.
Die ?35 verschil ben ik aan extra brandstof kwijt voor de rit naar Belgi?....
Kunnen wij, na het evt. volgen van de class, wel op de Cook-off jureren?
 
Yep, graag zelfs... Je mag je nu ook al opgeven daarvoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan