BasBQ
Beef en Steak

1st International Suydersee BBQ Contest, 2-3 september 2017, Zeewolde

Ik zag jullie aanmeldingen binnenkomen Danny, leuk dat jij en Ursula er ook bij zijn.
Er hebben ondertussen al 22 teams ingeschreven (maar we hebben nog wat plek), het gaat in ieder geval een leuke wedstrijd worden B-)
Meer info is te vinden op www.suydersee-bbq.nl
(we zoeken ook nog een paar vrijwilligers, kijk eens op de site er staat best wat tegenover!)
 
Ook ingeschreven  :D
 
richard0501 zei:
had dat nou niet gedaan Rene, nu durf ik niet meer.... :D :D

Grapje, de uitdaging is groot!!

En die uitdaging wordt alleen maar groter Richard!
Winnen in een sterk deelnemersveld geeft toch veel meer genoegdoening dan winnen in een deelnemersveld van "2 teams waarvan ook nog eens 1 team zijn eerste wedstrijd doet....."  :D
 
ReneR zei:
En die uitdaging wordt alleen maar groter Richard!
Winnen in een sterk deelnemersveld geeft toch veel meer genoegdoening dan winnen in een deelnemersveld van "2 teams waarvan ook nog eens 1 team zijn eerste wedstrijd doet....."  :D

uiteraard, winnen van IQ geeft mij veel genoegdoening.... Maar we blijven wel realistisch,  hij is best goed bezig.
 
richard0501 zei:
ReneR zei:
En die uitdaging wordt alleen maar groter Richard!
Winnen in een sterk deelnemersveld geeft toch veel meer genoegdoening dan winnen in een deelnemersveld van "2 teams waarvan ook nog eens 1 team zijn eerste wedstrijd doet....."  :D

uiteraard, winnen van IQ geeft mij veel genoegdoening.... Maar we blijven wel realistisch,  hij is best goed bezig.

Absoluut!
Dus aanmelden en je uiterste best doen :D
 
Hihi ook deze zet ik in mijn agenda. Even kijken hoe zo'n wedstrijd nu gaat.  ;) =D> =D> =D>
 
Leuk dat jullie komen kijken.
Ook op zaterdag zal er van alles te zien zijn, zo hebben we bijvoorbeeld een demo "varken uitsnijden en bereiden op de bbq" op het programma staan voor de zaterdag!
 
Aankomend weekend is het zover  B-)
Naast de KCBS wedstrijd, georganiseerd door Genootschapslid ReneR, in Zeewolde zal er op zaterdag een Steak Cook-Off gehouden worden.
Zaterdagmiddag zijn de deelnemende teams, waarvan 13 met Genootschapsleden  :D, bezig met het opbouwen en voorbereiden van het wedstrijdvlees. In tegenstelling tot zondag is er dan tijd voor een praatje.
Zondag is vanaf 12 uur te zien hoe de blind-boxes naar de jury gebracht worden.

Wellicht tot dit weekend!
 
Het programma van de 1st International Suydersee BBQ Contest is te vinden op de website
www.suydersee-bbq.nl
 
Nu ook.....

Een APP voor de 1st International Suydersee BBQ Contest????
JAZEKER, hoe leuk is dat!!!
In de Apple iOS ?n in de Android Play Store kunt u vanaf NU de seciaal voor deze wedstrijd ontwikkelde APP downloaden, natuurlijk is de APP gratis!
Tijdens de wedstrijd zullen er meerdere funcies via de APP zijn zoals de LiveStream maar ook de terreinindeling kunt u op de APP vinden en wie weet wat er allemaal nog bij komt.
Dus kortom, download de APP en blijf op de hoogte!!!

Voor Android:
https://play.google.com/store/apps/details?

Voor Apple:
https://itunes.apple.com/nl/app/suydersee-bbq/id1274926982?
 
Gaaf!
 
Terug
Bovenaan Onderaan