BasBQ
Beef en Steak

1e keer pulled pork

 

Kalekolen

Vuurmaker
Berichten
54
Hij lag al een tijdje in de vriezer maar vandaag dan toch voor het eerst klaar gemaakt! Pulled Pork👍
gisteravond al even in de rub gezet en mooi een nachtje laten staan.
35156EE2-2881-47FA-BFF6-9154D7FAE412.jpeg

7D6C3374-6E69-4DE4-AC0A-1F570A155435.jpeg
Vandaag rond 13 uur begonnen en de bbq aangestoken. Meteen even wat pompoen meegerookt aangezien ik ook een pompoensoepje binnen ben gaan maken, mooie combinatie dacht ik zo.
E089C2EC-D052-459C-BA0B-7FE8ACED0D87.jpeg

Al met al verliep het goed, alleen begon de tijd wel wat te dringen voor het avondeten, om half 6 was die op 69 graden dus kon die bijna ingepakt worden.
237D695B-C9E8-4D42-9915-4EB5FA2DDA4A.jpeg
Het is uiteindelijk 20:15 geworden voordat die klaar was, dacht dat het wel wat sneller zou gaan aangezien het een klein stuk was maar dat viel even tegen, dus vanavond maar de pompoensoep opgegeten😂 pulled pork is een late night snack geworden. Maar was erg goed gelukt en smaakte erg lekker, zeker vaker maken!
C84629EE-E911-48A7-BE4E-50E1E61C9A24.jpeg
 
Mooi resultaat, volgende keer gewoon eerder beginnen. Het is makkelijker om hem warm te houden dan op tijd klaar te hebben 😉.
Gefeliciteerd met je knor.
 
Ziet er allemaal weer lekker uit, mooi stuk vlees zo!
Gefeliciteerd met je knorretje :D
 
Gefeliciteerd met je knor
Die zal zeker gesmaakt hebben !
Maakt bij Pulled Pork idd niet zoveel uit of je een groter of kleiner stuk op de BBQ hebt.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Snackje bij het 🍺 smaakt het misschien nog wel lekkerder. Gefeliciteerd met je knor
 
Soepje vooraf en later een lekkere snack 😉
 
Gefeliciteerd met je Knorretje. Wat Frits al zegt: Het is makkelijk om hem op temperatuur te houden, dus beter te vroeg beginnen dan te laat. Ik pak de procureur gewoon goed in en dan in de koelbox met nog een paar oude handdoeken erbij. Blijft uren warm.
 
Mooie eerste run PP. Ik las om 1300u op de BBQ …. dan liggen ze er bij mij al ruim 7u op. Zo als hier boven aangegeven, ingewikkeld in alufoli en daaromheen een handdoek blijft het uren heet. En dan vlak voor het eten pullen. Maar hey, nu heb je de volgende dag nog een lekker maaltje. Zal hoe dan ook gesmaakt hebben.
Gefeliciteerd met je knorrie.
 
Ja, pp is altijd lekker. Je kunt mij er in ieder geval voor wakker maken.
gefeliciteerd mooi verslag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan