Vandaag heb ik voor het eerst echt een pulled pork gemaakt. Ik heb weliswaar 2 keer eerder een poging gedaan, maar zonder fotos dus dat is niet gebeurd. Ik heb het recept van noskos gevolgd, alleen had ik niet genoeg vleesvocht, vandaar dat de eindsaus iets anders is.
Gisterenavond begonnen met het injecteren en rubben:
En
Vanmorgen om 6 uur eruit op de q aan te steken. Akelig vroeg, msatr ik had het idee dat het wel eens de moeite waard kon zijn. Om half 7 lag het beestje erop:
Zo die lijdt voorlopig geen kou meer.
Bij 74 graden mocht knor er even van af, een mooi lakje zou em goed doen:
Er weer terug
2 uur later heb ik knor ingepakt. Hij zou eens kou lijden... Omdat ik moeite hadom de q op 121 C te houden zag ie er niet erg donker uit. In aluminiumfolie heeft knor om 16u de 88 graden aangetikt. N mooie tijd voor n knor van 2.2 kg.
Om 5 uur is het pull feest begonnen
Met als resultaat
En knor was lekker!! Ik heb genoten, niet alleen van het broodje, maar ook van het klaarmaken, heerlijk die geur!
Gisterenavond begonnen met het injecteren en rubben:

En

Vanmorgen om 6 uur eruit op de q aan te steken. Akelig vroeg, msatr ik had het idee dat het wel eens de moeite waard kon zijn. Om half 7 lag het beestje erop:

Zo die lijdt voorlopig geen kou meer.
Bij 74 graden mocht knor er even van af, een mooi lakje zou em goed doen:

Er weer terug

2 uur later heb ik knor ingepakt. Hij zou eens kou lijden... Omdat ik moeite hadom de q op 121 C te houden zag ie er niet erg donker uit. In aluminiumfolie heeft knor om 16u de 88 graden aangetikt. N mooie tijd voor n knor van 2.2 kg.
Om 5 uur is het pull feest begonnen

Met als resultaat

En knor was lekker!! Ik heb genoten, niet alleen van het broodje, maar ook van het klaarmaken, heerlijk die geur!