BasBQ
Beef en Steak

14 april koolslameating

Dominique zei:
En Dirk, als jij Stephanie nou even langsbrengt, kun je zelf ook gezellig blijven. Mafketel....

Ik moet hier toch een ondervoorbehoudtje van maken, Domi....... ???

Stephanie's zussie gaat vrijdag de 13de trouwen, dus we weten niet in welke staat van ontbinding wij 14 april verkeren......... :(
 
nu wil ik natuurlijk best wel vlees meenemen voor die dag.
Maar hoe gaan we dan doen? Is het handig om een soort van lijstje te maken wat iedereen dan meeneemt?
Moeten er bbq's extra komen? enz enz
 
:(

We moeten helaas de kost verdienen......
Zo kan ik jullie toch nooit de hand schudden en mee koken/proeven

:'(
 
Leo zei:
nu wil ik natuurlijk best wel vlees meenemen voor die dag.
Maar hoe gaan we dan doen? Is het handig om een soort van lijstje te maken wat iedereen dan meeneemt?
Moeten er bbq's extra komen? enz enz

Ik ben net thuis, standje schijndood. Ik ga erover nadenken, morgen meer ok?
 
helemaal goed, ik hoor en zie het wel
 
Zo daar ben ik weer, met een los idee. Ik zie de koolslameating eigenlijk als een soort WGAgebeuren, dus het is de bedoeling dat iedereen iets maakt wat redelijk snel klaar is, en op de WGA kan. Neem je eigen kleine Q mee en kolen, en maak gewoon waar je zin in hebt. Hou er rekening mee dat er altijd veel te proeven is, dus geen hele maaltijden maken, want dan zit iedereen na 1 portie vol, en staat de volgende voor jan doedel te Qen. Als jullie willen afstemmen, ga je gang, ik eet net zo lief 10 verschillende soorten kip, het maakt mij niet uit.
Ik zorg voor bier ( zijn er bierdrinkers trouwens, en welk bier heeft dan de voorkeur) en frisdrank. Er zijn ook 2 sets tafel en banken, elk goed voor 10 mensen.
Handig is ook om plastic bordjes en eventueel plastic bestek mee te nemen, servetten en keukenrollen, aanmaakblokjes, bekertjes.
Koelkast staat ter beschikking, maar vol=vol. Parkeren is in de wijk gratis.

Vragen? Stel ze vooral.
 
mooi duidelijk verhaal Dominique, daar kunnen we wat mee

Ik heb er zin in
 
Volgens Willyowinki werd Willyowinki verwacht op 14 April.
Maar om het nog eens keihard vast te leggen....Willyowinki komt met zijn noncomputergestuurde barbecuetje op 14 April naar Dominique en zal dan eens even laten zien wat Willyowinki kan als er koolsla op het menu verschijnt.
En nu maar hopen dat Willyowinki heel blijft tot die tijd.En Leo ?n Frits ?n Noskos ?n Dennis ?n Dirk ?n Lerxst ?n al die andere gezellige braaiers die naast grillen ook nog eens ontzettend veel en graag lachen. En om het nu eens in modern nederlands te zeggen:  Conserve yourself,Folkies!
 
dan moet je je even in het draadje hierboven opgeven Willyowinky  :)
 
Gezellig Willyo!!!! :D
 
Leo zei:
dan moet je je even in het draadje hierboven opgeven Willyowinky  :)

Is niet nodig,Leo want ik was al geronseld.
 
Wij, maar onder voorbehoud.
 
Dick dat begrijpen we natuurlijk. Maar we hopen natuurlijk dat jullie erbij zijn
 
Frits ik stuur jullie wel een PM up-date. Zal het week-end worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan