Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een standaard bbq twee jaar terug de weber 'omgebouwd' tot plancha bbq. Daar veel plezier aan beleefd, maar wilde toch ook want anders proberen. Daarom van de week een kamado gekocht van Grill Guru, maatje medium. Vandaag (op de warmste dag van het jaar) ga...