Hallo allemaal!
Reeds 6-7 jaar een Bastard Large in mijn bezit, welke naast de Weber 57 vele malen per zomermaand wordt gebruikt voor de low en slow sessies. Favoriet zijn de 3-2-1 Spareribs, Cote de Boeuf en Picanha.
De Bastard is er een van de grijze markt, en helaas zijn inmiddels ook 3 vd...