Gewoon verder grillen daar waar je bleef denk ik?
Badges en historie......., na een vreemde recentelijke periode met mondkappen ook alles achtergelaten na 20 jaar, blij om en nog steeds.
Soms maak je gekke dingen mee.
Weet niet of ik je welkom mag heten als Newbee, doe het toch.
Zomer of winter...